پایتخت به رنگ «ایران‌ ما» درآمد

مدیر عامل سازمان زیباسازی از اختصاص ۷۰ درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح‌های پویش ایران ما خبر داد. به گزارش فت فتو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح‌های پویش ایران ما در پایتخت اظهار کرد: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس‌های فاخر […]

مدیر عامل سازمان زیباسازی از اختصاص ۷۰ درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح‌های پویش ایران ما خبر داد.

به گزارش فت فتو، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اکران فرهنگی طرح‌های پویش ایران ما در پایتخت اظهار کرد: این پویش با هدف ایران شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس‌های فاخر و طرح‌های فرهنگی در ۷۰ درصد فضاهای شهری به اکران درآمده است.

صیادی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش ایران ما عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده‌ای خواهد داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده و همچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش ایران ما سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه‌های بی‌بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفر تصویری را برای شهروندان فراهم کند.

وی ادامه داد: در تصاویر انتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی‌های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی‌های شهرهای کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایر زیبای جنوبی کشور به نمایش در آید.

کد خبر ۵۶۴۹۵۳۱


مهشید جعفری معظم




پایتخت به رنگ «ایران‌ ما» درآمد

منبع: مــهر
?پایتخت به رنگ «ایران‌ ما» درآمد : اخبار استان کرمان – اجتماعی