پایان یک گروگانگیری در زرند

ترابی گفت: با انجام کار اطلاعاتی پلیس زرند پسر بچه ۱۱ساله که گروگان گرفته شده بود، به آغوش خانواده اش بازگشت. به گزارش فت فتو، ترابی، فرمانده انتظامی شهرستان زرند از رهایی گروگان ۱۱ساله در شهرستان زرند خبر داد و گفت: عصر روزگذشته، با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران فرماندهی پاسگاه انتظامی بخش یزدان […]

ترابی گفت: با انجام کار اطلاعاتی پلیس زرند پسر بچه ۱۱ساله که گروگان گرفته شده بود، به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش فت فتو، ترابی، فرمانده انتظامی شهرستان زرند از رهایی گروگان ۱۱ساله در شهرستان زرند خبر داد و گفت: عصر روزگذشته، با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران فرماندهی پاسگاه انتظامی بخش یزدان آباد و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان، پسر بچه ۱۱ ساله پس از ۳ ساعت به آغوش خانواده اش بازگشت.

 
وی افزود: متهم به علت اختلاف مالی اقدام به گروگانگیری پسر بچه ۱۱ ساله کرده بود که پس از ۵ ساعت تلاش ماموران پلیس زرند دستگیر شد.
 
‌ ترابی افزود: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با هم دستی متهم دیگر پسر بچه ۱۱ساله را ازدرب خانه مادربزرگش گروگان گرفته و پس از گذشت ۳ساعت با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران و اشرافیت کامل نسبت به منطقه پسر بچه ۱۱ ساله توسط افراد گروگانگیر به درب منزل بازگردانده شد.
 
ترابی در پایان گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا(ع) پسر بچه ۱۱ساله در این حادثه بحمدالله بدون هیچگونه آسیبی آزاد و گروگان گیران دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.
 
انتهای پیام/قنبرزهی




پایان یک گروگانگیری در زرند

منبع:آرمـان
? پایان یک گروگانگیری در زرند