پایان پروژه سه ساله برای گل گهر/ الهویی: فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اعلام پایان پروژه سه ساله برای این باشگاه به همراه قلعه‌نویی، می‌گوید فوتبال روی خوشش را در چند بازی اخیر به او نشان نداد. به‌ گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از سه سال حضورمان […]

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اعلام پایان پروژه سه ساله برای این باشگاه به همراه قلعه‌نویی، می‌گوید فوتبال روی خوشش را در چند بازی اخیر به او نشان نداد.

به‌ گزارش نذیر کرمان، سعید الهویی پس از شکست مقابل نفت آبادان در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از سه سال حضورمان در این‌جا به همراه آقای قلعه‌نویی، پروژه سه ساله‌ای که اینجا داشتیم، امروز به پایان رسید هر چند که امروز متاسفانه مثل چند بازی اخیر فوتبال روی خوش خود را به ما نشان نداد و در بازی که از لحاظ فنی لیاقت پیروز شدن را داشتیم متاسفانه باختیم.

او افزود: فکر می‌کنم امروز خدا هوای مردم آبادان را داشت و به مردم این شهر تبریک می‌گویم. اما از نظر فنی شرایط ما خوب بود.

الهویی در ادامه گفت: روز اول قبل از این ۷ بازی و بعد از این‌که آقای قلعه‌نویی به تیم ملی بروند تصمیم بر این شد که این ۷ بازی هم این‌جا باشیم و این پروژه را تمام کنیم به بچه‌ها گفتم که قول می‌دهم همیشه پشت‌تان هستم و پشت شما را خالی نمی‌کنم؛ الان هم فکر می‌کنم آن‌چه که از لحاظ فنی در این ۷ مسابقه انجام می‌دادیم، انجام دادیم و در جریان بازی هم خود بازیکنان فهمیدند که تمام برنامه‌های تمرینی و تاکتیکی ما برای پیروزی بود ولی اگر کسی یا گروهی از بازیکنان به هر دلیلی نتوانستند وظیفه خود را به درستی انجام دهند باز هم بر اساس قولی که به آن‌ها دادم چه این بازی و چه بازی پرسپولیس و بقیه بازی‌ها، تقصیر را گردن کسی نمی‌اندازم و مقصر صد درصد من هستم و بابت اتفاقی که افتاده معذرت‌خواهی می‌کنم ولی در بخش‌هایی از بازی، از فوتبال تیمم لذت بردم و امیدوارم این روند در باشگاه گل گهر ادامه داشته باشد و فکر می‌کنم گل گهر از معدود باشگاه‌های ایران است که مدیریت کلان آقای مهندس عتیقی و مدیریت باشگاه آقای اسفندیارپور و در راس هیات مدیره آقای دکتر حدیدی رویکردی مثبت و درست به فوتبال و ورزش دارند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان افزود: پروژه‌ای سه ساله طراحی شد تا گل گهر که آن شرایط را داشت در این سه سال از باشگاه‌های متوسط لیگ از نظر هزینه‌ای بود اما با رویکرد مالی منظم، استاندارد و درست. توانستیم قدم به قدم و پله به پله بدون ریخت و پاش زیادی داشته باشیم، مدیریت، کارد فنی و کادر اجرایی و بازیکنان این تیم را به یکی از رأس‌های قدرت فوتبال ایران تبدیل کنیم.

الهویی در پایان سخنانش گفت: امیدوارم همین رویکرد در این باشگاه در سال‌های آینده ادامه داشته باشد. خاطرات خوش زیادی از مردم سیرجان و گل‌گهر در ذهن من باقی مانده و سعی می‌کنم چیزهای بد را فراموش کنم به‌خصوص این روزها که فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد. آرزوی بهترین‌ها را برای گل‌گهر دارم و امیدوارم در ادامه مسیر همین روند مثبت را داشته باشد و به آن‌چه حقش هست برسد.

انتهای پیام




پایان پروژه سه ساله برای گل گهر/ الهویی: فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد

منبع: ایـسنا
? پایان پروژه سه ساله برای گل گهر/ الهویی: فوتبال روی خوشش را به من نشان نداد