پایان هفته دوم مسابقات فوتبال ساحلی در کرمان

هفته دوم لیگ مناطق فوتبال ساحلی استان کرمان جام شهید یونس زنگی‌آبادی با برگزاری شش دیدار پایان پذیرفت. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، هفته دوم لیگ مناطق فوتبال ساحلی استان کرمان، جام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی در حالی خاتمه یافت که صعود تیم‌های تکنیک، تاج کرمان و شهید جهانی رفسنجان به مرحله بعد این مسابقات […]

هفته دوم لیگ مناطق فوتبال ساحلی استان کرمان جام شهید یونس زنگی‌آبادی با برگزاری شش دیدار پایان پذیرفت.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، هفته دوم لیگ مناطق فوتبال ساحلی استان کرمان، جام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی در حالی خاتمه یافت که صعود تیم‌های تکنیک، تاج کرمان و شهید جهانی رفسنجان به مرحله بعد این مسابقات قطعی شد.

در هفته دوم این مسابقات از گروه اول تیم آذرخش کرمان با نتیجه ۲ بر یک توانست خلیج فارس اورزئیه را شکست دهد و رسالت کرمان هم با نتیجه ۵ بر دو از سد امیدمهدی شهربابک عبور کرد.

در گروه دوم نیز شهدای عنبرآباد به تساوی ۵ بر  ۵ در برابر شهرداری بم دست یافت که در وقت اضافه سه دقیقه شهرداری بم با حساب ۶ بر ۵ پیروز شد و توانست ۲ امتیاز از این بازی کسب کند.

از سری مسابقات این گروه جوانان تاج کرمان هم توانست با دو گل آریای بردسیر را شکست دهد تا اولین تیمِ صعود کننده به دور بعد لقب بگیرد. یک گل در این بازی آریا بردسیر به ثمر رسانده بود.

در گروه سوم احیاء استیل فولاد بافت با نتیجه ۴ بر صفر از تکنیک کرمان شکست خورد و شهیدجهانی رفسنجان نیز  ۴ بر ۳ جهان اسپرت کوهبنان را مغلوب خود کرد تا تیم‌های تکنیک و شهید جهانی رفسنجان صعودشان به دور بعد این مسابقات قطعی شده باشد.

علاوه بر تیم‌های اول و دوم هر گروه، دو تیم دیگر که بیشترین امتیاز را در جریان مسابقات نسبت به سایر تیم‌ها کسب کرده‌اند نیز به دور بعد صعود می‌کنند و مسابقات در دور دوم با ۸ تیم برگزار خواهد شد.

پایان هفته دوم مسابقات فوتبال ساحلی در کرمان

لیگ مناطق فوتبال ساحلی استان کرمان جام شهید حاج یونس زنگی‌آبادی در مجموعه ورزشی ساحلی پارک قلعه دختر شهر کرمان درحال برگزاری است.

در جریان برگزاری هفته دوم این رقابت‌ها محسن سلاجقه سرپرست، شهامت خواجه‌پور رئیس کمیته فوتبال ساحلی، عرفان امیرخسروی رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی، هادی بختیاری رئیس کمیته نقل‌و انتقالات هیئت فوتبال استان کرمان و ایمان فرحبخش مربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان از این مسابقلات بازدید کردند.

پایان هفته دوم مسابقات فوتبال ساحلی در کرمانانتهای پیام/ب




پایان هفته دوم مسابقات فوتبال ساحلی در کرمان

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? پایان هفته دوم مسابقات فوتبال ساحلی در کرمان