پایان سرقت های سریالی منزل با دستگیری ۳ سارق افغان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت سریالی منازل با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در سطح شهرستان کرمان خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کرمان که سارقان با […]

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت سریالی منازل با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در سطح شهرستان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”حمیدرضا میرحبیبی” اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کرمان که سارقان با شیوه‌ای خاص اقدام به سرقت اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهرات، وجه نقد و مدارک هويتي شهروندان از داخل منازل می کردند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 

 وی افزود: در بررسی‌های تخصصی و میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی از اماکن سرقت شده مشخص شد سارقان در قالب جمع آوري ضايعات، منازل مورد نظر را شناسايي و در فرصت مناسب با يک دستگاه موتورسيکلت اقدام به سرقت از خانه های خالی مي‌کردند که در این راستا با تشدید اقدامات اطلاعاتی و پیجویی های تخصصی ۳ متهم از اتباع افغانی شناسایی شدند.
 
سرهنگ”میرحبیبی”با اشاره به اعتراف این سارقان به ۱۴ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان کرمان گفت: متهمان در سرقت هاي خود تعدادي اسلحه شکاري را نيز سرقت کرده و آن ها را در اطراف شهرستان کرمان مخفي کرده بودند که با اعتراف آنها، سلاح هاي مسروقه نيز کشف شد و پیگیری‌های پلیس برای کشف سایر سرقت‌ها و جرائم اعضای این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/تاج الدینی 




پایان سرقت های سریالی منزل با دستگیری ۳ سارق افغان

منبع:آرمـان
? پایان سرقت های سریالی منزل با دستگیری ۳ سارق افغان