پایان رقابت نفس گیر فوتوالی کاران در دل کویر

پس از گذشت سه روز و رقابت تیم ها در دوگروه سخت بایکدیگر، مرحله رفت اولین دوره لیگ فوتوالی کشور به میزبانی شهر کرمان به پایان رسید. به گزارش خبرنگار قضایی فت فتو؛ مرحله اولین دوره لیگ فوتوالی ایران با حضور تیم های جام جم باطری اردکان، استقلال صنعتی خوزستان، شهرداری طبس، ریشه پی خراسان […]

پس از گذشت سه روز و رقابت تیم ها در دوگروه سخت بایکدیگر، مرحله رفت اولین دوره لیگ فوتوالی کشور به میزبانی شهر کرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار قضایی فت فتو؛ مرحله اولین دوره لیگ فوتوالی ایران با حضور تیم های جام جم باطری اردکان، استقلال صنعتی خوزستان، شهرداری طبس، ریشه پی خراسان شمالی، آذرخش کرمان و نخل هرمز در گروه اول و تیم های یاران خراسان رضوی، شهرداری بهرمان، گیتی‌پسند اصفهان، شاهین بجنورد، پیکان تهران و گلساپوش یزد در گروه دوم به میزبانی شهر کرمان برگزار شد.

این رقابت ها در حالی به پایان رسید که تیم ها در سه روز سخت و نفس گیر و در هوای گرم کویر، در کنار تپه های قلعه دختر با یکدیگر مسابقه دادند.

فرهاد نژادفصیحی دبیرکل فدراسیون و سید حسین موسوی شفیق رئیس انجمن فوتوالی این مسابقات را از نزدیک نظاره گر بودند.

در پایان این مسابقات و با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و سید صادق تقوی عضو شورای شهر کرمان از سه استان خراسان جنوبی، خراسان رضوی و کرمان به عنوان انجمن های برتر فوتوالی ایران تقدیر  شد.

گفتنی است به مناسبت روز شهدا نیز از سرپرست تیم نخل هرمز به عنوان فرزند شهید و از داور برجسته فوتوالی به عنوان جانباز مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

قابل ذکر است به زودی تاریخ مرحله دوم و نهایی اولین دوره لیگ فوتوالی کشور اعلام خواهد شد.

انتهای پیام




پایان رقابت نفس گیر فوتوالی کاران در دل کویر

منبع: بــرنا
?
پایان رقابت نفس گیر فوتوالی کاران در دل کویر