پایان امسال گازرسانی به تمامی مناطق راور

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال گازرسانی به تمامی روستا‌ها و مناطق شهری شهرستان راور را جشن می‌گیریم. به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی در نشست شورای اداری راور گفت: بعد از بخش خانگی، به بخش صنعت گازرسانی می‌شود تا به توسعه فعالیت‌های اقتصادی شهرستان کمک کند.   […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال گازرسانی به تمامی روستا‌ها و مناطق شهری شهرستان راور را جشن می‌گیریم.

به گزارش فت فتو، محمدرضا پورابراهیمی در نشست شورای اداری راور گفت: بعد از بخش خانگی، به بخش صنعت گازرسانی می‌شود تا به توسعه فعالیت‌های اقتصادی شهرستان کمک کند.

 

وی افزود: بخش زیادی از قطعات محور کرمان – راور رو به اتمام است و تا پایان سال بخش زیادی از این راه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در محور راور به دیهوک نیز با توجه به اینکه ۱۰۳ کیلومتر در حوزه استحفاظی استان کرمان و شهرستان راور است، مقرر شد حدود ۲۵ کیلومتر از بازسازی و روکش آسفالت که لازم است توسط اداره کل راهداری انجام شود.

 

پورابراهیمی گفت: بعد از ۱۰۳ کیلومتر که در حوزه خراسان جنوبی است و بدترین وضعیت مسیر کرمان به مشهد است، قرار است نشست مشترک نمایندگان منطقه و مدیران راهداری و فرمانداران با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و اعتبارات ویژه‌ای در این بخش در نظر گرفته شود و در خراسان جنوبی نقاط بحرانی را پوشش بدهیم.




پایان امسال گازرسانی به تمامی مناطق راور

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پایان امسال گازرسانی به تمامی مناطق راور