پاکسازی وساماندهی ورودی های کرمان

ورودی کرمان از سمت بافت که دربین کرمانی ها به “جاده جوپار” معروف است اندکی سرو سامان گرفت .  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان باوجود نقش بسیار باارزش تاغ زارها در اطراف شهر کرمان طی سال‌های اخیر ، بارها به بهانه‌های مختلف بخشی از این مواهب خدادادی نابودشده‌اند و در کمال تأسف این […]

ورودی کرمان از سمت بافت که دربین کرمانی ها به “جاده جوپار” معروف است اندکی سرو سامان گرفت .

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان باوجود نقش بسیار باارزش تاغ زارها در اطراف شهر کرمان طی سال‌های اخیر ، بارها به بهانه‌های مختلف بخشی از این مواهب خدادادی نابودشده‌اند و در کمال تأسف این رویه همچنان نیز ادامه دارد.

تخلیه انبوه نخاله‌های ساختمانی و ضایعات صنعتی و شیرابه‌های و پسماندها در اعماق و اطراف این جنگل‌ها، این روزها در کنار خشک‌سالی به مهم‌ترین عامل تخریب تاغ زارها تبدیل‌شده است و در صورت ادامه این روند شهر کرمان به‌جای تاغ زارها به‌زودی در محاصره نخاله‌های ساختمانی و پسماندهای صنعتی قرار خواهد گرفت.

ورودی کرمان از سمت بافت که دربین کرمانی ها به “جاده جوپار” معروف است  ؛ محلی برای تخلیه نخاله های ساختمانی است  امادر آستانه سال نو ،اندکی سرو سامان می گیرد تا مسافران در هنگام ورود به این کلانشهر پاکیزگی را احساس کنند.

 

دانلود

کد ویدیو




پاکسازی وساماندهی ورودی های کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پاکسازی وساماندهی ورودی های کرمان