پانزده شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز کرونا

کرونا در استان کرمان در شیب نزولی است، اما ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. به گزارش فت فتو، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با محوریت بررسی سفر‌های نوروزی برگزار شد و استاندار کرمان با اشاره به روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان گفت: پیش‌بینی می‌شود […]

کرونا در استان کرمان در شیب نزولی است، اما ۱۵ شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

به گزارش فت فتو، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با محوریت بررسی سفر‌های نوروزی برگزار شد و استاندار کرمان با اشاره به روند کاهشی ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال حجم بالایی از مسافران در ایام نوروز به استان کرمان بیایند به همین دلیل بایستی آمادگی‌های لازم در همه ابعاد برای میزبانی از مهمانان وجود داشته باشیم.

آقای زینی افزود: ملاک انجام سفر‌های نوروزی انجام واکسیناسیون حداقل ۲ دوز از سوی صاحب خودرو است و به مردم توصیه کرد از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند واگر کسی برنامه سفر دارد حتما واکسیناسیون را انجام دهد.

وی از رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما خواست تا آخرین اخبار را در خصوص شرایط سفر به مردم اطلاع‌رسانی کند.

در این جلسه اعلام شد در حال حاضر ۵ شهرستان نارنجی سه شهرستان زرد و ۱۵ شهرستان با وضعیت قرمز کرونایی در استان وجود دارد.

همچنین عنوان شد بیماری کرونا در استان کرمان دارای روند نزولی شده است به گونه‌ای که نسبت به اوج پیک میزان مراجعه سرپایی بیماران ۷۰ درصد و بستری‌ها تا ۴۰ درصد کاهش داشته و مرگ و میر نسبت به هفته گذشته ۱۵ درصد کمتر شده است.




پانزده شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز کرونا

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? پانزده شهرستان استان کرمان در وضعیت قرمز کرونا