پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در سیرجان برگزار می شود

کرمان- سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه امسال در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور هنرمندانی از سراسر کشور در استان کرمان گفت: در نمایشگاه سیرجان تمامی رشته‌های شاخص هر […]

کرمان- سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی از ۱۴ تا ۱۸ آذرماه امسال در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، سعید شاهرخی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور هنرمندانی از سراسر کشور در استان کرمان گفت: در نمایشگاه سیرجان تمامی رشته‌های شاخص هر استان به ویژه استان کرمان به معرض نمایش در می‌آید.

وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را ۲۰۰ غرفه دانست و خاطرنشان کرد: کلیه دستگاه‌های مرتبط با صنایع دستی از جمله اداره کل زندان‌ها، اداره کل بانوان استانداری، اتاق بازرگانی، شهرداری کرمان، بهزیستی، فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد در این رویداد مهم حضور خواهند داشت.

شاهرخی از حضور ۱۲۰ فعال حوزه صنایع دستی از سایر نقاط کشور در سیرجان خبر داد و افزود: تمامی هنرمندانی که دارای شاخص‌های کیفی و استانداردهایی لازم از جمله مهر اصالت ملی یا بین‌المللی، برندسازی، بسته‌بندی، مجوز پروانه تولید، کمیت، کیفیت آثار باشند، می‌توانند از غرفه‌های رایگان میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه بهره مند شوند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با تاکید بر اینکه این نمایشگاه برای اولین بار در یکی از شهرستان‌های استان کرمان برگزار می‌شود گفت: به علت تاکید ما بر تمرکززدایی از حوزه صنایع دستی، در تلاش هستیم تا هر ساله نمایشگاه صنایع دستی را در شهرستان‌های مختلف استان برگزار کنیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای همچون میزهای تخصصی گلیم و تورهای سیرجان‌گردی در این دوره از نمایشگاه گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی استان کرمان در شهرستان سیرجان بازدید کنند.

کد خبر ۵۹۴۱۷۵۴




پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در سیرجان برگزار می شود

منبع: مــهر
? پانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی در سیرجان برگزار می شود