پاسداران در همه میدان‌ها تا پای جان حاضر بوده اند

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه میدان ها پاسداران تا پای جان حاضر بوده اند و این محک را در پیشانی آن ها می توان دید. سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که امروز در مصلای امام […]

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه میدان ها پاسداران تا پای جان حاضر بوده اند و این محک را در پیشانی آن ها می توان دید.

سردار علی فدوی، جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان که امروز در مصلای امام علی (ع) برگزار شد،  با تبریک عید مباهله و تشریح این عید گفت: در دیار حاج قاسم هستیم، از جنس شهید شدن و مثل حاج قاسم شهید شدن و رفتن مهم است و خدا هیچ کس را تضمین نکرده و باید خدا پای کار باشد و خداوند عنایت کند و شهادت را نصیبش کند.

او می‌گوید: حاج قاسم شنیده بود حضرت علی اکبر عربا عربا شده بود و وقتی جنازه حاج قاسم و پور جعفری را دیدیم معنی عربا عربا را متوجه شدیم.

او گفت: در سپاه این روند برقرار است در مداری بوده است که سپاه خواسته است و خداروشکر انتقال نسل صورت گرفته در جامعه انتقال نسل به خوبی بوده است در صورتی که دشمنان طرح ریخته بودند که نسل‌های بعدی به مثابه نسل‌های قبلی نباشند و متفاوت باشند و برنامه ریزی کرده بودند که در نسل‌های بعدی آن اصالت‌ها و برنامه ریزی‌ها نباشد، اما هیهات برخلاف نظر آن ها صورت گرفت و خداوند مشخص کرده تکالیفی را شما انجام دهید من به شما پاداش می دهم و وعده خدا حق است و تخلفی نیست.

سردار فدوی گفت: و این رسم روزگار است یکی برود و یکی بیاید و این جور جلسه‌ها برگزار می‌شود و تودیع و معارفه دائمی است، طریقه عمل در دنیا و آنچه باقی است خداوند است.

او می‌گوید: در سپاه این روند برقرار است در مداری بوده است که سپاه خواسته است و خداروشکر نه تنها انتقال نسلی صورت گرفته در جامعه انتقال نسلی به خوبی صورت گرفته است در صورتی که دشمنان طرح ریخته بودند که نسل‌های قبلی به مثابه نسل‌های قبلی نباشند و متفاوت باشند و برنامه ریزی کرده بودند که در نسل‌های قبلی آن اصالت‌ها و برنامه ریزی‌ها نباشد، اما هیهات برخلاف آن ها، چون خداوند مشخص کرده تکالیفی را شما انجام دهید من انجام می‌دهیم و وعده خدا حق است و تخلفی نیست.

او در ادامه گفت: وعده خداوند حق است و تخلفی در آن نیست و شرطش اینست بندگان خداوند انجام دهند ، خداوند بهترین نتایج را رقم می زند، در دهه نود امتحانی بزرگ پیش آمد شاید بزرگتر از دهه ۶۰ بود این امتحان .

سردار فدوی گفت: در دهه ۶۰ کسانی که انقلاب اسلامی و امام انقلاب اسلامی و ماجراهای، گنبد، خوزستان و غرب را دیده بودند، آن‌ها آمدند و اما کسانی که بعد از رحلت امام و جنگ آمدند که پشتیبان بودند و این خیلی مهم است و نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی، به بهترین وجه ممکن صورت گرفته است، وقتی انسان به نحو عالی محک می‌خورد، کاری است که پای حان مهم است.

او گفت: بعد از ۱۴۰۰ سال دل داده‌ای از دلدادگان انقلاب اسلامی به دنبال امام خود راه می‌افتاد و همه جبهه‌ها برای شکست جبهه‌ها حق آمدند، ولی شکست خوردند، نتایج را خدا رقم می‌زند، خیلی از بزرگان سپاه شهید شدند خدا را شکر کرمانی‌ها خیلی سربلند هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کم حرف هستند و قناعت می‌کنند، اما در عمل بی نظیر هستند جبهه حق وباطل هیچ وقت کنار هم نمی‌مانند وعده خداوند همیشه محقق می‌شود و حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را مردم جهان می‌چشند، انقلاب اسلامی یعنی اسلام اگر همه دانشگاه‌های کشور یک پروژه تحقیقاتی انجام دهند از شروع انقلاب اسلامی و تا پایان عمرش انقلاب اسلامی امام و از شروع امامت امام خامنه‌ای تا الان را بررسی کنند، یک‌کلمه بیشتر از اسلام و یک‌کلمه کمتر از اسلام در امامین انقلاب پیدا کنند نمی‌توانند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در همه میدان ها سپاه پاسداران و پاسداران تا پای جان حاضر بوده اند و این محک را در پیشانی آن ها می توان دید.

او می گوید: سردار معروفی که به عنوان معاونت جدید هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در کل کشور مثمر ثمر خواهد بود.به گفته سردار فدوی، سردار نظری که به عنوان فرمانده سپاه جدید سپاه ثارالله استان کرمان معرفی شده اند از نسل جوان هستند و امیدواریم سردار نظری بتواند با تمام توان هم در دل و هم در عمل به وظایف خود عمل کند.

او می گوید: سپاه طیف گسترده ای است و اندازه انقلاب اسلامی است و سپاه به تبع پاسداری از انقلاب این مسئولیت را بر عهده دارد.

فت فتو کرمان کرمان




پاسداران در همه میدان‌ها تا پای جان حاضر بوده اند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? پاسداران در همه میدان‌ها تا پای جان حاضر بوده اند