پارس مانع صدرنشیی آرمان گهر

شاگردان ایمان رزاقی‌راد در خانه توانستند به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند و از جمع فانوس به دستان لیگ فاصله بگیرند. در نخستین تقابل هفته دوازدهم لیگ یک در جم، پارس جنوبی میزبان آرمان‌گهر بود؛ پارسی‌ها بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی قعرنشین به دنبال اعاده حیثیت برای آرمان‌گهری بودند که در سودای رسیدن به […]

شاگردان ایمان رزاقی‌راد در خانه توانستند به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند و از جمع فانوس به دستان لیگ فاصله بگیرند.

در نخستین تقابل هفته دوازدهم لیگ یک در جم، پارس جنوبی میزبان آرمان‌گهر بود؛ پارسی‌ها بعد از تساوی مقابل ماشین‌سازی قعرنشین به دنبال اعاده حیثیت برای آرمان‌گهری بودند که در سودای رسیدن به صدر جدول بود و بعد از ۵ هفته شکست‌ناپذیری می‌خواست با بردی بیرون از خانه خود را به صدر جدول لیگ یک برساند.

نیمه اول در شرایطی به پایان رسید که بازی پایاپایی از دو تیم به اجرا گذاشته شد و شاگردان رزاقی‌راد و شهبا هر دو فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که پیش از پایان نیمه نخست و در دقیقه ۳۶، با ارسال رامین دهقانی، بلال آرازی توانست برای تیم میزبان گلزنی کند تا پارس جنوبی جم با برتری به رختکن برود.

در ابتدای نیمه دوم، یک فرصت طلایی گلزنی برای پارسی‌ها روی پرتاب بلند اوت به دست آمد که واکنش دیدنی کوروش ملکی اجازه باز شدن دوباره دروازه آرمان‌گهر را نداد؛ بعد از آن شاگردان قاسم شهبا برای جبران شکست بیرون از خانه یکپارچه حمله شدند اما موقعیت‌های این تیم با واکنش‌های خوب روزبه سینکی مهار شد تا بازی با همان برتری یک گله به سود پارس جنوبی جم به پایان برسد.

از نکات مهم که بر روی کیفیت بازی هم اثرگذار بود می‌توان به بارش شدید باران در هنگام برگزاری مسابقه اشاره کرد.

پارس جنوبی با این ۳ امتیاز ارزشمند توانست سومین برد فصل را جشن بگیرد و با ۱۴ امتیاز به رتبه دوازدهم جدول صعود کند؛ در مقابل آرمان‌گهر ۲۱ امتیازی ماند و شانس رسیدن به صدر جدول را از دست داد و احتمال سقوط این تیم تا رتبه پنجم در پایان هفته دوازدهم وجود دارد.




پارس مانع صدرنشیی آرمان گهر

منبع:یـزدان کـرمان
? پارس مانع صدرنشیی آرمان گهر