٣٠ زوج نیازمند با یاری خادمیاران رضوی رودبارجنوب راهی خانه بخت شدند

۳۰ سری جهیزیه توسط خادمیاران رضوی به زوج‌های نیازمند رودبار جنوب اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، اینجا رودبار جنوب است، دیار نخل و آفتاب؛ اینجا همه خادم‌الرضایند و خادمی تنها به حرم، بسنده نمی‌شود؛ اینجا همه خادمی می‌کنند برای تجلی مهربانی امام‌شان و اینجا […]

۳۰ سری جهیزیه توسط خادمیاران رضوی به زوج‌های نیازمند رودبار جنوب اهدا شد تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، اینجا رودبار جنوب است، دیار نخل و آفتاب؛ اینجا همه خادم‌الرضایند و خادمی تنها به حرم، بسنده نمی‌شود؛ اینجا همه خادمی می‌کنند برای تجلی مهربانی امام‌شان و اینجا نیکوکاری است که موج می‌زند.

 
ازدواج یک امر مقدسی است و با توجه به وضعیت سخت اقتصادی کشور، برخی از خانواده ها قدرت تهیه جهیزیه برای نوعروس های خود را ندارند از این رو خادمیاران رضوی رودبار جنوب پای کار آمدند تا بار دیگر با رفع محرومیت مروج سیره منور رضوی باشند.
 
«حجت‌الاسلام مهدی سر‌رشته‌داریان » دبیر کانون خدمت رضوی رودبار جنوب  در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی شهرستان رودبار جنوب برای مشارکت در فعالیت های عام المنفعه به نیت امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند یکی از سیاست‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی است که با مشارکت خیران و کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف انجام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه جهیزیه‌های اهدایی شامل لوازم ضروری منزل مانند یخچال، اجاق گاز، ۲ تخته فرش، چرخ گوشه، سرویس ظرف، پتو و سایر وسایل مورد نیاز است، افزود: هر سری جهیزیه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال تهیه و به نوعروسان اهدا شد. 
 
سر‌رشته‌داریان خاطر نشان کرد: خادمیاران رضوی شهرستان از هیچ کوششی در راستای رفع نیاز محرومین دریغ نمی‌کنند.
 
دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان رودبار جنوب افزود:خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) برای مهيا کردن زمینه ازدواج آسان که مقدمه حل مشکل جوانان است همیشه پیشرو خواهند بود. 
 
وی گفت: زوج های جوان که به جهت عدم تمکن مالی والدین برای تامین جهیزیه با مشکل مواجه‌اند به همت خادمیاران رضوی راهی خانه بخت می‌شوند.
 
سر‌رشته‌داریان رفع مشکلات مومنین نیازمند را نزد خداوند بسیار والا توصیف کرد و افزود: یکی از حقوقی که انسان‌های مومن بر گردن هم دارند مواسات مالی است یعنی در مال خود فرد نیازمندی را شریک قرار می‌دهند.
 
دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان رودبار جنوب گفت: اگر حقیقت مواسات در جامعه پیاده شود دیگر مشکلی وجود نخواهد داشت. 
 
لازم به ذکر است، نوعروسانی که این جهیزیه‌ها را دریافت می‌کنند، با همکاری خادمیاران خدمت رضوی در شهرستان رودبارجنوب شناسایی و پس از بررسی شاخصه‌های لازم و تحقیقات محلی انتخاب شده‌اند.
 
 
انتهای خبر/پورحیدر




٣٠ زوج نیازمند با یاری خادمیاران رضوی رودبارجنوب راهی خانه بخت شدند

منبع:آرمـان
? ٣٠ زوج نیازمند با یاری خادمیاران رضوی رودبارجنوب راهی خانه بخت شدند