ویژگی‌های حاج قاسم تبدیل به نماد و فرهنگ می‌شود

کرمان- وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش که هدفش پروراندن نسل آرمانی همچون حاج قاسم است، ویژگی‌های این شهید به نماد و فرهنگ تبدیل می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، رضامراد صحرایی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در کرمان اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قهرمانان […]

کرمان- وزیر آموزش و پرورش گفت: در آموزش و پرورش که هدفش پروراندن نسل آرمانی همچون حاج قاسم است، ویژگی‌های این شهید به نماد و فرهنگ تبدیل می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، رضامراد صحرایی پیش از ظهر پنجشنبه در اجتماع دانش‌آموزی فرزندان حاج قاسم در کرمان اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که قهرمانان آن تنها در اسطوره‌ها نیستند بلکه کاملاً واقعی و در بین ما هستند.

وی با این پرسش که کدام قهرمان توانسته معادلات جهان را عوض کند؟ افزود: شهید سلیمانی اهل معنویت و اخلاص بود و نشان داد همین ویژگی‌ها دنیا را تغییر می‌دهد.

صحرایی ضمن اشاره به یاد یک هزار و ۲۰ شهید دانش‌آموز و شهدای معلم، تصریح کرد: حاج قاسم نماد پیروزی حق بر باطل، دشمن‌شناسی و نماد استکبارستیزی در تاریخ ایران است.

صحرایی در ادامه یادآور شد: شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادی‌خواهان جهان است.

وی افزود: امروز فرزندان حاج قاسم در ۷۳۰ منطقه آموزشی ایران گرد هم آمده‌اند تا نسل آرمانی را نشان دهند و این مکتب امامین انقلاب است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اکنون که شاهد شکوفا شدن اندیشه حاج قاسم در دنیا هستیم، دشمن فهمید چه غلطی کرده است.

صحرایی تاکید کرد: حاج قاسم امروز در مدرسه‌ها و کلاس‌های درس نماد بصیرت و غیرت، یقین به باورهای دینی، عبودیت و بندگی خداوند است.

وی بیان کرد: در آموزش و پرورش که هدفش پروراندن نسل آرمانی همچون حاج قاسم است، ویژگی‌های این شهید به نماد و فرهنگ تبدیل می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سال آینده به یاد حاج قاسم همه ویژگی‌ها را به نشان تبدیل خواهیم کرد.

صحرایی افزود: حاج قاسم نماد انقلابی بودن و انقلابی زندگی کردن، شجاعت و تدبیر بود و این خصوصیات در هر که باشد تغییر ایجاد می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: حاج قاسم نماد مجاهدت، فداکاری، درایت، سادگی و سرباز ولایت بود.

وی با بیان اینکه عشق به مردم مرام شهدا است، افزود:. حاج قاسم خود را فدای مردم کرد و آنها نیز او را از هر زمان دیگری بیشتر باور کردند.

صحرایی تاکید کرد: این دولت به عنوان دولت مردمی تمام همتش این است که راه حاج قاسم و یاران او همواره پایدار بماند.

کد خبر ۵۹۷۸۸۹۲




ویژگی‌های حاج قاسم تبدیل به نماد و فرهنگ می‌شود

منبع: مــهر
? ویژگی‌های حاج قاسم تبدیل به نماد و فرهنگ می‌شود