ویژه برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان در این حسینیه برگزار شده است

سید مرتضی صمدانی مسئول حسینیه المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) زرند از اجرای ویژه برنامه های مختلف،فرهنگی،قرآنی خصوصا جزخوانی روزانه قرآن در ماه مبارک رمضان در این حسینیه خبرداد . به گزارش فت فتواز کرمان : سید مرتضی صمدانی مسئول حسینیه المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) زرند با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر […]

سید مرتضی صمدانی مسئول حسینیه المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) زرند از اجرای ویژه برنامه های مختلف،فرهنگی،قرآنی خصوصا جزخوانی روزانه قرآن در ماه مبارک رمضان در این حسینیه خبرداد .

به گزارش فت فتواز کرمان : سید مرتضی صمدانی مسئول حسینیه المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) زرند با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر وقبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان ، از اجرای ویژه برنامه های مختلف،فرهنگی،قرآنی خصوصا جزخوانی روزانه قرآن در ماه مبارک رمضان  در حسینیه المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)خبرداد .

وی افزود : قران سراسر نور و سرور است که به طالب آن نورانیت می بخشد و انسان را به استوارترین راه و مقصد هدایت می کند. ماه مبارک رمضان فرصتی است برای همه بندگان که از این ماه از این کتاب آسمانی ذخیره ای برداریم  واز خداوند متعال می خواهیم که همه ما آشنا به معارف قرآن کریم قراردهد .

سید مرتضی صمدانی مسئول حسینیه چند منظوره المهدی(عجل الله تعالی فرجه)در ادامه ویژه برنامه های این ماه را برشمرد وافزود:در ماه مبارک رمضان،جزخوانی هر روز قرآن کریم با حضور قاریان برتر شهرستان،  مراسم جز خوانی تکیه صمدانی جزخوانی روز انه همراه با سئوال قرآنی و اهدای جایزه روزانه توزیع ۶۰۰۰ افطاری  ساده به صورت روزانه ،توزیع ۳۷ بسته  معیشتی  به مبلغ هربسته سیصد هزار تومان،ویزه برنامه های شب های قدر وتوزیع سحری به  تعداد ۴۲۰ پرس ،توزیع ۱۵۰۰پرس غذای گرم  در روستاها ی شهرستان بین خانواده های نیازمند،از برنامه هایی بود که در این تکیه انجام شده است،بنده جا دارد ازهمه کسانی که در برپایی این برنامه نقشی ایفا نمودند تقدیر وتشکر نمود .

لازم به ذکر است ،واقف مرحوم سید مهدی صمدانی پدر بزرگوار شهید سید رضا صمدانی است وفعالیت این ،حسینیه از سال ۱۳۸۵ را در زمینه های فرهنگی، هنری، اجتماعی آغاز نموده است.   واین بنا به نظر مادر شهید و موافقت پدر شهید منزل مسکونی شان که فرزند شهیدشان نیز در همین خانه تولد یافته بود جهت ساخت حسینیه چند منظوره در نظر گرفته شد.

افرادی که می خواهند از فعالیت این حسینیه اطلاعات بیشتری کسب کنند ویا اینکه زندگی نامه شهید این خانواده وکرامتی که شهید داشته است با خبرشوند می توانند به سایت این مجموعه به ادرس https://yasamad.ir/category مراجعه نمایند.

شهید سید رضا سید علیزاده صمدانی در سال  ۱۳۴۵ متولدودر سال ۱۳۶۲ در سن ۱۷سالگی شربت شهادت نوشید .




ویژه برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان در این حسینیه برگزار شده است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? ویژه برنامه های مختلف در ماه مبارک رمضان در این حسینیه برگزار شده است