ویسی: فردا گل نزنیم یک بازنده بزرگ هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فردا در خانه خودمان برابر مس کرمان بازی داریم و اگر نتوانیم گل بزنیم واقعا یک بازنده بزرگ خواهیم بود. به گزارش فت فتو، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: فردا یک بازی مهم و بسیار حساس و خاص برای مردم خوزستان […]

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: فردا در خانه خودمان برابر مس کرمان بازی داریم و اگر نتوانیم گل بزنیم واقعا یک بازنده بزرگ خواهیم بود.

به گزارش فت فتو، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان، اظهار کرد: فردا یک بازی مهم و بسیار حساس و خاص برای مردم خوزستان است. ما می‌دانیم که بازی مهمی داریم و در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم. با انرژی بسیار زیادی به زمین خواهیم رفت تا سه امتیاز بازی را بگیریم و خودمان را در لیگ نگه داریم و برای پنج بازی آینده انرژی خوبی را به دست آوریم تا از حق صنعت نفت دفاع و مردم خوزستان و آبادان را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما در طول هفته روی بحث گلزنی تیم خیلی کار کرده‌ایم و خط حمله تمرکز بسیار بالایی برای بازی فردا دارد و باید از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم.

ویسی عنوان کرد: فردا در خانه خودمان بازی داریم و اگر نتوانیم گل بزنیم واقعا یک بازنده بزرگ خواهیم بود. فردا همه بازیکنان برای خوشحالی مردم و وجود خودشان بازی می‌کنند و امیدواریم بتوانیم گل بزنیم و برنده بازی باشیم. خوب بازی‌کردن برای ما هیچ فایده‌ای ندارد بلکه ما باید ببریم و با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا بتوانیم گل بزنیم و پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: صد درصد از نظر روانی برای بازی فردا آماده هستیم. از تماشاگران آبادانی و خوزستانی درخواست دارم که فکر کنند بازی فردا فینال است و به سه امتیاز نیاز داریم. همه همت کنند و به ورزشگاه بیایند تا ما پیروز شویم و خون در رگ های ما جریان پیدا کند تا در بازی های بعدی هم پیروز شویم.

ویسی عنوان کرد: امیدوارم فردا از شرایط میزبانی نهایت استفاده را ببریم تا در بازی های آینده نیز با خیال راحتی بازی کنیم.

انتهای پیام




ویسی: فردا گل نزنیم یک بازنده بزرگ هستیم

منبع: ایـسنا
? ویسی: فردا گل نزنیم یک بازنده بزرگ هستیم