ویسی: بازی مرگ و زندگی را بردیم/ جای افسوس و خوشحالی نداریم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که در بازی با مس کرمان برنده بازی مرگ و زندگی بوده‌اند. به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی امشب تیمش مقابل مس کرمان، اظهار کرد: یک بازی خاص و بازی مرگ و زندگی بود. خوشحالیم که خون در […]

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان معتقد است که در بازی با مس کرمان برنده بازی مرگ و زندگی بوده‌اند.

به گزارش نذیر کرمان، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری بعد از بازی امشب تیمش مقابل مس کرمان، اظهار کرد: یک بازی خاص و بازی مرگ و زندگی بود. خوشحالیم که خون در رگ های نفت آبادان جریان پیدا کرد و نبضمان زد. به مردم خوزستان و تماشاگران خوب و فهمیم‌مان که ما را تشویق کردند، قدردانی می کنم. برای ما زشت است که با یک برد معمولی بگیریم و جشن ما پس از بازی با گل گهر خواهد بود.

وی ادامه داد: از این خوشحالیم که پس از ۲۵، ۲۶ هفته بردیم. یعنی در خانه خودمان اولین برد را آوردیم. خوشحالم که مردم همت گذاشتند و تمام ارکان باشگاه و تیم حمایت کردند تا این موفقیت حاصل شود. همه قلبا می خواستند که ما ببریم که بردیم. اکنون افسوس امتیازهای از دست رفته قبلی را می خوریم اما باید بدانیم جای افسوس و جای خوشحالی نداریم. این بازی تمام شد و مجددا کار ما از فردا شروع می شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تیم ما مرده بود. البته سکته کرده بود و نیاز به انرژی تازه داشت و خدا را شکر می کنم که تمام بازیکنان متوجه این موضوع شدند. حتی شما خبرنگاران زیرا بارها به نشست خبری آمدم اما یک خبرنگار هم یک سوال منفی از من نپرسید. این می شود یک تیم، یک شهر و یک استان و به من هم کمک کرد و انرژی داد. واقعا از جان مان مایه گذاشتیم و نمی گذاریم اتفاق بد برای فوتبال آبادان بیفتد.

وی بیان کرد: ما واقعا مردیم تا بردیم؛ در بازی با ملوان روی زمین بازی کردیم و زیبا هم بازی کردیم اما چیزی نصیبمان نشد. سر زدن هنر می‌خواهد که امشب این کار را آنقدر انجام دادیم تا حریف اشتباه کرد. به هر حال اکنون زیبا بازی کردن اصلا به درد ما نمی خورد و باید فقط رگ بگذاریم و ببریم. امشب همه همت داشتند که ببریم. بهترین تاکتیک هم رفاقت، صمیمیت و انرژی مثبت شما به عنوان هواداران نفت است.

ویسی در واکنش به صحبت های مربی مس کرمان که گفته تماشاگران آبادانی بدترین رفتار را با آنها داشتند، گفت: باید ببینید عمل آن ها چه بود که تماشاگران ما عکس العمل داشتند. نمی دانم چه شد و نمی خواهم توجیه کنم. من همراه استقلال خوزستان در کرمان بازی داشتم که ورزشگاه را آتش زدند. تماشاگران ما صبوری کردند. من در تمام ایران مربیگری کرده ام و به نظرم صنعت نفت به جز استقلال و پرسپولیس تنها تیم شهرستانی است که طرفدار دارد زیرا نجابت و حریم دارد. این که بخواهند برد ما را لکه دار کنند خوب نیست. ما جوانمردانه بازی کردیم و تنها تیمی هستیم که وقت کشی نمی کنیم و اصلا بلد هم نیستیم. ما شرافتمندانه بازی می کنیم.

وی بیان کرد: با این برد صد درصد به بقا امیدوار هستم. روز اول هم گفتم تمام وجودمان را می گذاریم و در عمرم برای یک تیم اینقدر وقت نگذاشته بودم. از صبح تا شب به دنبال ماندن نفت در لیگ هستیم زیرا لیاقت مردم خوزستان همین آبادان است. امروز ناراحت شدم که هواداری پس از برد می خواست من را روی شانه هایش بگذارد زیرا ما باید سهمیه بگیریم تا این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام




ویسی: بازی مرگ و زندگی را بردیم/ جای افسوس و خوشحالی نداریم

منبع: ایـسنا
? ویسی: بازی مرگ و زندگی را بردیم/ جای افسوس و خوشحالی نداریم