ویزیت رایگان ۱۰۰ شهروند هدیه سپیدپوشان جهادگر به رودباری‌ها

به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۱۰۰ شهروند رودباری توسط گروه‌های جهادی بسیج ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند. علی راوند مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی راه آرمان عنوان کرد: گروه های جهادی پزشکی سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت دهه بسیج سازندگی به نقاط محروم شهرستان […]

به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۱۰۰ شهروند رودباری توسط گروه‌های جهادی بسیج ویزیت و داروی رایگان دریافت کردند.

علی راوند مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی راه آرمان عنوان کرد: گروه های جهادی پزشکی سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت دهه بسیج سازندگی به نقاط محروم شهرستان جهت ویزیت رایگان و محرومیت زدایی نقاط محروم اعزام شدند.

 
وی افزود: سپید پوشان جهادگر رودباری بیش از ۱۰۰ نفر از مردم نیازمند این منطقه را به صورت رایگان ویزیت و اقدام به توزیع رایگان دارو میان آنها کردند.
 
مسئول بسیج سازندگی رودبار جنوب گفت: جهادگران پزشکی و جمعیت هلال احمر شهرستان رودبار جنوب به روستاهای لچ‌آباد، کهن چراغ و تاج محل خدمات رایگان ویزیت و دارو ارائه کردند.
 
وی خاطر نشان کرد: در این اردوی جهادی علاوه بر ویزیت رایگان، کلاس‌های سبک زندگی و فرزند آوری، جهاد‌تبیین به همت جهادگران در روستاهای فوق برگزار شد.
 
راوند خاطرنشان کرد: همچنین گروه‌های جهادی سپاه شهرستان رودبار جنوب به مناسبت هفته بسیج سازندگی اقدام به تکمیل خانه عالم، ساخت سرویس بهداشتی برای اقشار کم درآمد نقاط روستایی و محروم شهرستان کردند.
 
وی بیان کرد: زدودن غبار محرومیت و فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی رسالت سپاه پاسداران در راستای آرمان های انقلاب اسلامی است که با حضور جوانان با انگیزه در حال انجام است.
 
راوند اذعان کرد: به برکت ترویج تفکر انقلابی میان جوانان این مرز و بوم به ویژه این خط از کشور در مسیر خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه گام های موثری برداشته شده و در تلاشیم تا با جریان جهادی در ساخت ایران قوی و با اقتدار در حال حرکت باشیم.
 
انتهای پیام/پورحیدر 




ویزیت رایگان ۱۰۰ شهروند هدیه سپیدپوشان جهادگر به رودباری‌ها

منبع:آرمـان
? ویزیت رایگان ۱۰۰ شهروند هدیه سپیدپوشان جهادگر به رودباری‌ها