ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی در هفته نیروی انتظامی

پزشک متعهدی که در هفته نیروی انتظامی پرسنل و خانواده کارکنان نیروی انتظامی شهر کوهبنان را بصورت رایگان ویزیت کرد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، همزمان با هفته نیروی انتظامی بار دیگر شاهد اقدام خدا پسندانه پزشک جهادی، ایثار‌گر، متدین و متعبد شهر کوهبنان دکتر عبدالطیف رسولی بودیم. پزشک متعهدی که در هفته نیروی انتظامی پرسنل […]

پزشک متعهدی که در هفته نیروی انتظامی پرسنل و خانواده کارکنان نیروی انتظامی شهر کوهبنان را بصورت رایگان ویزیت کرد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، همزمان با هفته نیروی انتظامی بار دیگر شاهد اقدام خدا پسندانه پزشک جهادی، ایثار‌گر، متدین و متعبد شهر کوهبنان دکتر عبدالطیف رسولی بودیم.

پزشک متعهدی که در هفته نیروی انتظامی پرسنل و خانواده کارکنان نیروی انتظامی شهر کوهبنان را بصورت رایگان ویزیت کرد.

مردم کوهبنان طی هشت سال گذشته همواره شاهد کرامت و بزرگواری این پزشک بزرگوار بوده اند به گونه‌ای که در زلزله و دوران سخت کرونا هرگز خدمات مخلصانه و بی منت این بزرگ مرد را فراموش نخواهند کرد.

پزشک ایثارگری که در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی به ویزیت رایگان بیماران مبادرت دارد و اینک در هفته نیروی انتظامی شاهد فداکاری ایشان هستیم.

نکته قابل توجه این که دکتر رسولی در طول سال هم از بیماران نیازمند حق ویزیت دریافت نمی‌کند و آنان را به صورت رایگان پذیرش می‌نماید.

مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان کوهبنان همواره قدردان خدمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان هستند.

دکتر عبدالطیف رسولی  در گفت و گو با خبرنگار . فت فتو از کرمان، گفت: حدود ۲۷ سال برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی مشغول طبابت هستم.

با توجه به تاکیدات مقام‌معظم رهبری مبنی بر خدمت به اقشار مختلف جامعه تصمیم گرفتم در تولد و شهادت ائمه اطهار در دو شیف صبح و عصر پذیرای بیماران به صورت رایگان باشم.

از طرفی در دوران زلزله شب یلدای کوهبنان در سال ۹۶ با توجه به نامناسب بودن فضای مطب تصمیم گرفتم در چادر و کانکس که در پیاده رو مستقر بودم به مردم کوهبنان خدمت کنم که این مهم حدود یک سال و نیم طول کشید.

از طرفی با توجه به این که بنده در نظام مقدس جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم نقشی داشته باشم تصمیم گرفتم در مناسبت‌های ملی از جمله هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مبارک فجر و. به صورت رایگان به ویزیت بیماران مبادرت کنم.

ضمن این که در طول سال از خانواده‌هایی که احساس نیاز می‌کنند حق ویزیت دریافت نمی‌شود و اگر احساس کنم فردی توانایی مالی ندارد در پرداخت هزینه‌های دارو، نوار قلب و. هم گام بر می‌دارم که همه این موارد برای رضایت حضرت حق است.

قبل از ادامه تحصیل در مناطق جنگی جزیزه خارک ۱۸ ماه بعنوان پرستار مشغول خدمت بودم.

دوران طبابت هم را بیشتر در مناطق معدنی و محروم باب نیزو و هجدک مشغول خدمت بودم و در حال حاضر در شهر کوهبنان مشغول به طبابت هستم.

انتهای پیام/س

 

 




ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی در هفته نیروی انتظامی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? ویزیت رایگان پزشک کوهبنانی در هفته نیروی انتظامی