ولایت فقیه، این انقلاب را به ثمر نشانده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ولایت فقیه این انقلاب را به ثمر نشانده و نهال آن را تبدیل به درختی تنومند کرده است. به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ فروردین ماه […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: ولایت فقیه این انقلاب را به ثمر نشانده و نهال آن را تبدیل به درختی تنومند کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ محمد مهدی زاهدی پیش از ظهر امروز در آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران به مناسبت گرامی‌داشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با درایت، بصیرت و شجاعت توانست انقلاب را بنیان‌گذاری کرد و مسیر آن را برای اعتلای اسلام و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین فراهم کند.

 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اگر امام راحل، فرامین ایشان و تدبیر امام نبود، امروز مسخص نبود به جای یک پرچم چند پرچم مختلف به صورت ایرانستان داشتیم، عنوان کرد: در زمینه فرامین امام راحل در آن زمان کار جدی صورت نگرفته است، البته روایت‌گری شده اما در تحلیل اینکه چرا امام چنین فرمانی صادر کرده‌اند، کار نشده است تا نسل جوان ما بدانند چگونه این پرچم برافراشته شده است.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که ما معتقدیم  ولایت فقیه این انقلاب را به ثمر نشانده و نهال آن را تبدیل به درختی تنومند کرده است، ابراز کرد: اولین فرمان امام راحل قبل از انقلاب، تشکیل تشکیل شورای انقلاب بود، در آن زمان جریانات سیاسی متعددی در کشور بود که برخی تمایل جدی به شرق و برخی دیگر تمایل جدی غرب داشتند، همچنین جریانات مسلح، چریک فدایی خلق و مجاهدین خلق با گرایشات و اهداف خاص فعالیت می‌کردند.

وی افزود: اما زمانی که امام فرمان تشکیل شورای انقلاب را صادر کردند موج از خوشحالی در بین مردم انقلابی اتفاق افتاد و آنها متوجه شدند که رهبر ما برنامه‌ریزی تشکیلاتی برای دوران بعد از پهلوی انجام داده‌اند که در این بین برخی سعی داشتند تا شورای انقلاب را به انزوا ببرند و یا به انحراف بکشاند.

زاهدی اظهار کرد: از دیگر رویدادها می‌توان به نوزدهم بهمن ماه و دیدار ارتشیان نیروی هوایی با امام اشاره داشت که نیرو هوایی به نمایندگی از ارتش با امام راحل بیعت کردند و این اقدام پتک محکمی بر سر رژیم پهلوی بود؛ ارتش به دفاع از ملت و آرمان‌های امام آمده بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که باید امام‌شناسی داشته باشیم، عنوان کرد: امام راحل در اوج طوفان‌ها امام محکم ایستاد و ایشان در ۲۱ بهمن ماه به مردم فرمان مقابله با حکومت نظامی دادند تا در  ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام پس از پیروزی انقلاب دستور تشکیل سپاه پاسداران را صادر کردند و شاهد هستیم این نهاد ارزشمند در دوران مختلف چه اقدامات ارزشمندی را انجام داده است.

وی با اشاره به انتخابات ۱۲ فروردین و بیان این‌که ۹۸ درصد مردم در آن زمان به جمهوری اسلامی ایران رای دادند، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامیف امام خمینی دستور تشکیل مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، سازمان بسیج مستضعفین و دیگر نهادها را صادر کردند.

زاهدی با اشاره به این‌که انقلاب پیچ و خم‌های فراوانی را در سال اول تجربه کرد اما با درایت و صلابت امام راحل این انقلاب نگه داشته شد، ادامه داد: پس از ارتحال امام خمینی(ره) و رهبری آیت‌الله خامنه‌ای آغاز شد که با تأکیدات ایشان در حوزه علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و غیره، پایگاه‌های علم و فناوری بسیاری راه افتاد به‌گونه‌ای که امروز در زمینه پزشکی خودکفا هستیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اینکه مقام معظم رهبری بر توسعه و فناوری تأکید داشتند نتیجه‌اش اقتداری است که ما در حوزه دفاعی داریم؛ امروزه دشمنان علیه ما کار می‌کنند که ما تجهیزات نظامی و پهباد به کشورهای دیگر می‌دهیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته در کشور ابراز کرد: مستکبرین به کمک ایادی داخل و خارج تمامی توان خود را به صحنه آوردند اما در اوج دوران اغتشاشات رهبری نگران نشدند و نترسیدند؛ بلکه به دولت‌مردان مجلس و دولت گفتند در راستای فعالیت‌های خود کار کنند و در اوج اغتشاشات عنوان کردند این کشورهایی که این توطئه‌ها را برنامه‌ریزی می‌کنند خودشان بدتر از این تجربه خواهند کرد.

وی افزود: در اغتشاشات دو سفارت‌خانه فرانسه و آلمان فعال بودند و امروز شاهد هستیم که فرانسه در چه وضعی است و همچنین در آلمان اعتصاب سراسری کارگران را مشاهده می‌کنیم.

زاهدی با تأکید بر این‌که ما باید قدردان رهبری باشیم، چرا که مقام معظم رهبری با درایت، بصیرت، هوشمندی و تیزهوشی توانستند این انقلاب را از امواج‌های پرخطر بیرون ببرند، اظهار کرد: عفو عمومی رهبری، توطئه دشمنان را خنثی کرد. 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عنوان نام‌گذاری شده شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: این شعار وظیفه سنگینی به دوش دولت و مجلس گذاشته است که مجلس و دولت در این زمینه باید چندین کار را انجام دهد.

انتهای خبر/م




ولایت فقیه، این انقلاب را به ثمر نشانده است

منبع:آرمـان
? ولایت فقیه، این انقلاب را به ثمر نشانده است