وقوع ۴۶ حادثه ترافیکی در معابر رفسنجان و انار در یک روز

نذیر کرمان/کرمان سرپرست مرکز اورژانس شهرستان رفسنجان گفت: روز ۱۵ مهر آمبولانس‌های اورژانس رفسنجان به ۴۶ ماموریت ترافیکی اعزام شدند. دکتر مجتبی سنجی شامگاه ۱۶ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شدیدترین این حوادث برخورد سواری پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در بلوار جمهوری شهر رفسنجان بود که منجر به مصدومیت پنج نفر شد و متاسفانه […]

نذیر کرمان/کرمان سرپرست مرکز اورژانس شهرستان رفسنجان گفت: روز ۱۵ مهر آمبولانس‌های اورژانس رفسنجان به ۴۶ ماموریت ترافیکی اعزام شدند.

دکتر مجتبی سنجی شامگاه ۱۶ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شدیدترین این حوادث برخورد سواری پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در بلوار جمهوری شهر رفسنجان بود که منجر به مصدومیت پنج نفر شد و متاسفانه یکی از مصدومین به‌دلیل شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت کرد.

وی افزود: در پی این حوادث، ۳۰ مجروح توسط آمبولانس‌های اورژانس رفسنجان و انار به مراکز درمانی منتقل شدند.

سنجی گفت: حوادث ترافیکی ۱۸ درصد از ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ را به خود اختصاص می‌دهد لذا همشهریان می‌توانند با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و آرامش در رانندگی در کاهش تصادفات نقش موثری ایفا نمایند.

سرپرست مرکز اورژانس رفسنجان تصریح کرد: از عمده دلایل حوادث رانندگی در معابر شهری می‌توان به استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، عدم توجه رانندگان به جلو، عجله و سرعت غیرمجاز در رانندگی اشاره کرد.

وی با ابراز امیدواری از این‌که با همکاری رانندگان دیگر شاهد اتفاقات تلخی نباشیم، بیان کرد: موتورسواران بخصوص جوانان و نوجوانان حدود ۶۰ درصد از تصادفات سطح شهر رفسنجان را به خود اختصاص می‌دهند و در این زمینه می‌طلبد والدین نظارت و حساسیت بیشتری در این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام




وقوع ۴۶ حادثه ترافیکی در معابر رفسنجان و انار در یک روز

منبع: ایـسنا
? وقوع ۴۶ حادثه ترافیکی در معابر رفسنجان و انار در یک روز