وقوع بیش از ۴۳۰۰ حادثه رانندگی در استان کرمان طی سال جاری

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به وقوع بیش از ۴۳۰۰ حادثه رانندگی در ۱۰ ماهه سال جاری در استان کرمان گفت: قطعا مقصد مجروحان و متوفیان ناشی از این حوادث مرگ نبود اما به سبب بی احتیاطی خود یا دیگران، هرگز به مقصد نرسیدید. سرهنگ علی رضایی امروز سوم بهمن ماه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راه شمال استان با اشاره به وقوع بیش از ۴۳۰۰ حادثه رانندگی در ۱۰ ماهه سال جاری در استان کرمان گفت: قطعا مقصد مجروحان و متوفیان ناشی از این حوادث مرگ نبود اما به سبب بی احتیاطی خود یا دیگران، هرگز به مقصد نرسیدید.

سرهنگ علی رضایی امروز سوم بهمن ماه اظهار کرد: ۴ هزار و ۳۶۶، شمار افرادی است که در۱۰ ماهه سال جاری به سفر رفته یا برای انجام امورات روزمره خود راهی جاده‌های استان کرمان شدند اما به سبب وقوع تصادف هیچگاه به مقصد نرسیدند و یا خاطره تلخی برای خود و خانواده به جا گذاشتند.

وی با اشاره به آمار نگران کننده حوادث رانندگی در استان کرمان افزود: بسیار دردناک است که بگوییم چشم فرزندان و دیگر اعضای خانواده برخی از این قربانیان حوادث رانندگی هنوز به راه مانده، اما دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی از حادثه دیدگان سوانح رانندگی نیز معلول و تعدادی هم تا ابد خانه‌نشین شده و فقط زندگی نباتی دارند، گفت: طبق تحلیل‌های آماری، هر چند شمار بیشتری از تصادفات در درون شهرها رخ می‌دهد اما نزدیک به ۷۰ درصد از جانباختگان سوانح رانندگی مربوط به جاده‌هاست و این امر عمدتاً ناشی از سرعت بالا و شدت برخوردهاست، پس بیاییم با تامل در این اعداد و ارقام کمی بیشتر به فکر جان خود و دیگران باشیم.

انتهای پیام




وقوع بیش از ۴۳۰۰ حادثه رانندگی در استان کرمان طی سال جاری

منبع: ایـسنا
? وقوع بیش از ۴۳۰۰ حادثه رانندگی در استان کرمان طی سال جاری