وقف منزل به نام قران و به یاد شهدا

دو خیّر سیرجانی به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس منزل مسکونی خود را به مرکز قرآنی جامعه‌النور سیرجان اهداء کردند. به گزارش فت فتو، این دو خواهر سیرجانی به نام مریم و عشرت محیاپور با هدف وقف، ساختمان نوساز مسکونی خود رابه مساحت ۲۰۰مترمربع که بیش از ۳۰میلیارد ریال ارزش ریالی دارد به جامعه‌النور […]

دو خیّر سیرجانی به یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس منزل مسکونی خود را به مرکز قرآنی جامعه‌النور سیرجان اهداء کردند.

به گزارش فت فتو، این دو خواهر سیرجانی به نام مریم و عشرت محیاپور با هدف وقف، ساختمان نوساز مسکونی خود رابه مساحت ۲۰۰مترمربع که بیش از ۳۰میلیارد ریال ارزش ریالی دارد به جامعه‌النور سیرجان اهدا کردند.

خانم اعظم خدامی مدیر مرکز قرآنی جامعه النور سیرجان گفت: این دو خواهر خیّر قرآنی وقف خود را با هدف باقیات و صالحات به والدین مرحومشان آقای جلال محیاپور وخانم نصرت آذر نیوه اهداء کردند تا بتوانیم در مرکز شماره ۲جامعه النور نیز قرآن آموزان و حافظان قرآن کریم بیشتری را تربیت کنیم.

وی افزود:مرکز قرآنی شماره یک جامعه‌النور سیرجان برای بیش از ۲۰۰نفر از جوانان و نوجوانان دوره‌های آموزشی حفظ را برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم گفت: همه تشکل‌های مردمی و خیران باید دست به کار شوند که قرآن بهترین آموزش و علم برای نسل بشر محسوب می‌شود و جامعه امروزی بسیار نیازمند ادب آموزی در این مکتب است و جامعه‌ای که با قرآن فاصله دارد قطعا آرامش روحی و روانی ندارد.




وقف منزل به نام قران و به یاد شهدا

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? وقف منزل به نام قران و به یاد شهدا