وقتی ساماندهی وضعیت حجاب، مطالبه مردم شهربابک می‌شود

تعدادی از بانوان و آقایان شهربابک به منظور مطالبه گری برای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در دفتر امام جمعه شهرستان گرد هم آمدند. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، تقریبا شهریور ماه سال گذشته بود که بعد از فوت مرحوم مهسا امینی، منافقان داخلی و رسانه‌های معاندی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران […]

تعدادی از بانوان و آقایان شهربابک به منظور مطالبه گری برای ساماندهی وضعیت حجاب و عفاف در دفتر امام جمعه شهرستان گرد هم آمدند.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان، تقریبا شهریور ماه سال گذشته بود که بعد از فوت مرحوم مهسا امینی، منافقان داخلی و رسانه‌های معاندی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به هر حربه‌ای متوسل می‌شوند این موضوع برایشان بهانه‌ای تازه شد تا بار دیگر فعالیت‌های شوم خود را از سر بگیرند.
 
آنان ترویج بی‌حجابی، آشوب و آسیب زدن به اموال عمومی را عاملی قرار دادند تا به این طریق به قول خیال واهی خودشان انتقام مهسا را بگیرند.
 
در این بین پسران و دختران نوجوان و جوانی که ناآگاهانه تحت تاثیر تبلیغات ضد انقلاب قرار گرفتند به تبعیت از دشمنان این نظام به جمع آشوبگران پیوستند و در پی آن علاوه بر مخل کردن امنیت برخی از مناطق کشور زمینه درگیری‌هایی نیز به وجود آمد و شهادت تعدادی از نیروهای مظلوم انتظامی را هم موجب شد.
 
خوشبختانه تیر معاندان نظام یک بار دیگر به سنگ خورد و ایرانیان غیور و دوستداران این کیان نگذاشتند دشمنان قسم خورده این سرزمین به مقاصد شوم خود برسند.
 
علیرغم فروکشی آشوب‌های چند ماه گذشته اما می‌بینیم هستند دختران و بانوانی که در جامعه عمدی و سهوی با حجاب ضعیف خود در جامعه اسلامی حاضر می‌شوند و همین مسئله با اعتراض دلسوزان مواجه شده است.
 
عصر روز گذشته تعدادی از بانوان و آقایان شهربابک با حضور دغدغه‌مندانه و مسئولانه خود در دفتر امام جمعه شهرستان خواهان ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب در جامعه شدند.
 
 آنان در محکومیت اقدامات هنجار‌شکنانه کشف حجاب خواستار گرفتن تصمیماتی برای رعایت شئونات اسلامی و استحکام خانواده‌ها شدند.
 
عفاف و حجاب در ایران پشتوانه‌ای ملی دارد
حجت‌الاسلام انصاری امام جمعه شهرستان در جمع بانوان و آقایان معترض به هنجارشکنان گفت: وزارت کشور طی بیانیه‌ای خود را مخاطب مطالبات مردم دانسته است.
 
وی افزود: عفاف و حجاب در ایران پشتوانه‌ای ملی دارد و با آمدن اسلام بر آن تاکید شده است.
 
حجت‌الاسلام انصاری بیان کرد: اصلی‌ترین خواسته خواهران و برادران کار زیربنایی و فرهنگی است.
 
وی با بیان اینکه تشکلی کارآمد ایجاد شود که امر به معروف و نهی از منکر موثرتر انجام شود، اظهار کرد: آمران به معروف و متذکران از منکر پشت گرمی و مدافع می‌خواهند.
 
 
امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم معدود افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند جامعه را تحت تاثیر قرار دهند، تاکید کرد: افرادی که در گروه‌ها و فضای مجازی اشاعه فحشا می کنند باید با نظر دادگستری و نیروی انتظامی مجازات شوند.
 
 وی با بیان اینکه باید سازوکاری تهیه شود که وضعیت بدحجابی را ساماندهی کنیم، خاطرنشان کرد: از آمران به معروف و متذکران لسانی که میدان را خالی نکردند و با تهدیدات اغتشاشگران مقابله کردند سپاسگزاریم.
 ۳۰ درصد از پرونده‌های قضایی ناشی از بی‌حجابی و بی‌حیایی است
 
دادستان شهربابک نیز در ادامه گفت: از شهریور ماه سال گذشته کار ما برای مقابله‌ با دشمن در اغتشاشات شروع شد و تا دو ماه شبانه روز کار کردیم.
 
علیرضا مظفری ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه انتظامی و امنیتی در این خصوص، افزود: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها دست به دست هم دهیم و اقدام موثری در جهت شکست دشمن و پیشرفت کشور و هدایت جوانان عزیزمان از طریق امر به معروف و نهی از منکر انجام دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با فریب جوانان و از طریق بی‌حجابی بانوان اصل نظام را هدف قرار داده بود، بیان کرد: نباید با افرادی که شئونات اسلامی کشور را زیر پا میگذارند رفتاری کرد که معاندان آن را از اهداف خود در نقشه های شوم خود قرار داده اند.
 
دادستان شهربابک خاطرنشان کرد: ریشه ی تقریبا ۳۰ درصد از پرونده‌های قضایی ناشی از بی‌حیایی و بی‌حجابی و دوری از سبک زلال زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/ شهربابک 




وقتی ساماندهی وضعیت حجاب، مطالبه مردم شهربابک می‌شود

منبع:آرمـان
? وقتی ساماندهی وضعیت حجاب، مطالبه مردم شهربابک می‌شود