وعدۀ جبران خساراتِ کسب‌وکارهای مجازی

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد:«همه باید برای ترمیم لطمه‌هایی که در روزهای گذشته به کسب‌وکارهای حقیقی و مجازی وارد شده تلاش کنیم». سید احسان خاندوزی افزود:«دولت اهتمام دارد با ابزارهایی که در اختیار دارد برای جبران این خسارت‌ها اقدام کند؛ در این خصوص،دیروز با وزیر ارتباطات نیز گفت‌وگویی داشتم و اعلام […]

فت فتو ـ گروه اقتصاد:سخنگوی اقتصادی دولت تاکید کرد:«همه باید برای ترمیم لطمه‌هایی که در روزهای گذشته به کسب‌وکارهای حقیقی و مجازی وارد شده تلاش کنیم».

سید احسان خاندوزی افزود:«دولت اهتمام دارد با ابزارهایی که در اختیار دارد برای جبران این خسارت‌ها اقدام کند؛ در این خصوص،دیروز با وزیر ارتباطات نیز گفت‌وگویی داشتم و اعلام کردم که وزارت اقتصاد آمادگی دارد از ابزارهایی چون مشوق‌های مالیاتی برای ترمیم این آسیب‌ها استفاده کند».

وی اظهار کرد:«مصوباتی برای ترمیم لطمات به کسب‌وکار روی پلتفرم‌ها در حال نهایی شدن است که به زودی اعلام می‌شود».

به گزارش فت فتو به نقل از فت فتو،سخنگوی اقتصاد ۱۱ مهرماه در بخش دیگری از سخنان خود،دربارۀ آخرین وضعیت کالابرگ گفت:«این موضوع از دستور کار دولت خارج نشده است اما قرار شده گزارش عملکرد دورۀ آزمایشی در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه شود که چنین شد».

وی بیان کرد:«وزارت تعاون پیشنهاد داد مهرماه یک دورۀ آزمایشی دیگر داشته باشد تا مردم با مشکل عدم خدمت مواجه نشوند و امیدوارم قبل از پایان سال این کار عملی شود». / الف




وعدۀ جبران خساراتِ کسب‌وکارهای مجازی

منبع:خبر کرمان
?

وعدۀ جبران خساراتِ کسب‌وکارهای مجازی

:اخبار استان کرمان – اقتصادی