وعده وزیر میراث فرهنگی به خبرنگاران در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان وزیر میراث فرهنگی از معرفی هر چه بیشتر آبشار دلفارد معروف به “گُلم دخترکُش”  در شبکه‌های اجتماعی خبر داد که در سفر بعدی مشکلات و ظرفیت‌های این مزیت گردشگری مورد بررسی قرار خواهند گرفت. سید عزت الله ضرغامی امروز چهارم مهرماه در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد واقع در شهرستان جیرفت […]

نذیر کرمان/کرمان وزیر میراث فرهنگی از معرفی هر چه بیشتر آبشار دلفارد معروف به “گُلم دخترکُش”  در شبکه‌های اجتماعی خبر داد که در سفر بعدی مشکلات و ظرفیت‌های این مزیت گردشگری مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سید عزت الله ضرغامی امروز چهارم مهرماه در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد واقع در شهرستان جیرفت که بیش از پنج سال تعطیل است، در پاسخ به انتقاد خبرنگاران مبنی بر عدم بازدید از آبشار دلفارد و نبود زیرساخت‌های گردشگری اظهار کرد: آبشارها جزء بهترین مزیت‌های گردشگری محسوب می‌شوند که بازید از آبشار دلفارد در حوصله این سفر نمی‌گنجد.

وی با اشاره به اینکه باید بیش از این نسبت به معرفی‌ جاذبه‌های گردشگری از جمله آبشارها  که مورد استقبال مردم نیز هستند توجه شود، افزود: در سفر بعدی که به استان کرمان دارم، حتما بازدید از آبشار دلفارد را در برنامه کاری‌ام خواهم داشت و این قول را به همکاران رسانه‌ای می‌دهم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان مصداق‌هایی از وجه تسمیه آبشار دلفارد(گُلم دخترکش) گفت: همه اطلاعات و جزئیات آبشار دلفارد را از طریق صفحات ‌شخصی‌ام در شبکه‌های اجتماعی معرفی خواهم کرد زیرا وجه تسمیه این  آبشار بسیار جالب است.

به گزارش نذیر کرمان، وزیر میراث فرهنگی در بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد نسبت به حل مشکلات مطرح شده از طرف صاحبان آن، قول مساعدت و پیگیری داد.

انتهای پیام




وعده وزیر میراث فرهنگی به خبرنگاران در جیرفت

منبع: ایـسنا
? وعده وزیر میراث فرهنگی به خبرنگاران در جیرفت