وعده شهردار منطقه۲ کرمان در حمایت از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله کرمان

شهردار منطقه۲ کرمان گفت: مددجویان این اردوگاه از شهروندان همین شهر هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی برای آن‌ها دریغ نخواهیم کرد. به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو» صبح امروز شهردار منطقه۲ کرمان از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله استان بازدید کرد. علی رحیمی‌راد، شهردار منطقه۲ در بازدید از اردوگاه کرامت ضمن تحسین و […]

شهردار منطقه۲ کرمان گفت: مددجویان این اردوگاه از شهروندان همین شهر هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی برای آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سرویس اقتصادی «فت فتو» صبح امروز شهردار منطقه۲ کرمان از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله استان بازدید کرد.

علی رحیمی‌راد، شهردار منطقه۲ در بازدید از اردوگاه کرامت ضمن تحسین و تجلیل از عوامل اردوگاه، قول مساعد جهت همکاری در تمامی در زمینه‌ها میان شهرداری و اردوگاه کرامت سپاه ثارالله استان کرمان داد.

وی از کارگاه‌های اشتغال‌زایی در این اردوگاه  که شامل چاپ بنر، صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، تولید اسباب‌بازی، کارگاه چوب و نانوایی نیز بازدید کرد.
 ‏
شهردار منطقه‌۲ در این بازدید عنوان کرد: در بحث فضای سبز آماده همکاری با اردوگاه هستیم، زیرا روحیه ما و شما، روحیه همکاری و خدمت‌رسانی به مردم است و این کار تیمی عملکرد بهتری را هم در پی خواهد داشت.

وی افزود: در بحث‌های مرتبط در حوزه شهری از کارگاه‌های این مرکز استفاده خواهیم کرد و حمایت کامل را از این کارگاه‌ها انجام خواهیم داد و در بحث زیباسازی و محوطه‌سازی اطراف اردوگاه آماده همکاری همه جانبه هستیم.

شهردار منطقه۲ کرمان در پایان خاطر نشان کرد: مددجویان این اردوگاه از شهروندان همین شهر هستند و ما موظف به ارائه خدمات به این دسته از افراد هستیم و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ مجید ستایش‌نیا نیز ضمن ابراز خرسندی از توجه شهردار این منطقه به اردوگاه کرامت، عنوان کرد: یک نفر هم  که پاک شود باعث خوشحالی یک خانواده می‌شود و یک آسیب از اجتماع کاسته شده است، تمام سعی مان، این است که افراد پاک شده به سمت اعتیاد برنگردند.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله افزود: مهم‌ترین مشکل این افراد بعد از ترک اعتیاد، اشتغال است؛ اگر اشتغال باشد این افراد سمت اعتیاد دوباره نمی‌روند.

وی ادامه داد: اینجا مددجویان مهارت یاد می‌گیرند و اکنون در مکان‌های مختلفی با حقوق بسیار خوبی مشغول بکار هستند، تصمیم داریم گلخانه‌های مختلفی در اردوگاه ایجاد کنیم تا روند اشتغال‌زایی را تسریع کنیم.

عباسپور که کارگاه محصولات ارآیشی و بهداشتی را در این اردوگاه راه اندازی کرده است، می گوید: بیشتر نیروی‌های خود را از بین پاک‌شدگان همین اردوگاه انتخاب کردیم، با تولیدات داخلی و بومی سعی کردیم وابستگی‌های خود را نسبت به تهران قطع کنیم و تا کنون موفق هم بودیم.

مسئول کارگاه صنایع دارویی ، آرایشی و بهداشتی ، اسباب بازی افزود: از محدود شرکت‌هایی هستیم که در کرمان تولید اسباب‌بازی داریم و باعث می‌شود خریدار قیمت کمتری بپردازد.

وی عنوان کرد: حتی در تلاش هستیم که وسایل داخل بسته‌ها  را از صاحبان کسب و کار بومی خریداری کنیم که هم به صنعت اشتغال بومی توجه کرده باشیم  و هم قیمت نهایی را کاهش دهیم، اگر این اتفاق به طور کامل رخ دهد وابستگی به سایر شهرها را قطع خواهیم کرد و در این صورت صفر تا صد کار با خود کرمان می‌شود.

عباسپور در بحث آرایشی و بهداشتی افزود: ما روزانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ سیم ظرفشویی در یک شیفت تولید داریم و سعی داریم شیفت‌های دوم و سوم را راه‌اندازی کنیم.

وی به دیگر خدمات اشتغالزایی که در این اردوگاه راه اندازی کرده است، اشاره کرد و گفت: در بحث صنایع غذایی، مهم‌ترین کارخانه ما آرایشی و بهداشتی است که مدرن‌ترین کارخانه کرمان هم است و سرمایه‌گذاری کلان انجام دادیم که تولیدات آن شامل پودر ظرفشویی و مایع دستشویی است.

عباسپور با بیان اینکه ما تنها تولید کننده پودر ماشین ظرفشویی در کرمان هستیم، خاطر نشان کرد: بحث اشتغال‌زایی این کارخانه را با تمام توان از پاک شده‌های کرامت انتخاب خواهیم کرد .

انتهای خبر/طهماسبی




وعده شهردار منطقه۲ کرمان در حمایت از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله کرمان

منبع:آرمـان
? وعده شهردار منطقه۲ کرمان در حمایت از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله کرمان