وعده شهرداری کرمان به بانوان، محقق نشد

فت فتو/کرمان ارائه سرویس رایگان حمل‌ونقل عمومی به بانوان شهر کرمان تیتر خبری بود که از زبان مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری در روز گذشته(۲۸ دی ماه) در برخی از رسانه ها منتشر شد اما براساس مشاهدات میدانی، این وعده عملی نشد. به گزارش فت فتو، سارا کارگر جهرمی مدیر امور بانوان و خانواده […]

فت فتو/کرمان ارائه سرویس رایگان حمل‌ونقل عمومی به بانوان شهر کرمان تیتر خبری بود که از زبان مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری در روز گذشته(۲۸ دی ماه) در برخی از رسانه ها منتشر شد اما براساس مشاهدات میدانی، این وعده عملی نشد.

به گزارش فت فتو، سارا کارگر جهرمی مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان، از ارائه سرویس رایگان حمل‌ونقل عمومی (اتوبوس‌های درون‌شهری) به تمام بانوان شهر کرمان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد و هدف از این اقدام را گرامیداشت هفته مقام زن و مادر، اعلام کرد و گفت: این طرح به پیشنهاد امور بانوان و خانواده شهرداری و با موافقت شهردارکرمان اجرا شده است لذا ارائه خدمات حمل‌ونقل عمومی در دو روز پایان هفته، برای تمام بانوان در تمام مسیرها رایگان است.

خبرنگار فت فتو امروز (پنجشنبه) از طریق چند اتوبوس درون شهری در برخی از مسیرهای شهر تردد کرد اما نشانی از اجرای این طرح مشاهده نشد و حتی یکی از بانوان که فراموش کرد کارت خود را بزند، یکی از عوامل شرکت واحد با صدای بلند گفت” خانم کارت بزن”.

سوال اینجاست چرا باید وعده ها در حد حرف باشد و در میدان عمل، نشانی از آن نباشد؟

کارگر جهرمی، مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان در گفت و گو با فت فتو در این رابطه اظهار کرد: از روز گذشته این مصوبه کاملا اجرا شده و ممکن است که خانم ها از درب عقب اتوبوس سوار شده و کارت زده باشند

به گزارش فت فتو، خانم ها همیشه باید از درب عقب اتوبوس سوار شوند و این حرف توجیهی ندارد.

او در پاسخ به این صحبت خبرنگار فت فتو مبنی بر اینکه باید قسمت بانوان اعلام شود یا کارتخوان آن قسمت را غیرفعال می کردند، گفت: همکارانم به بنده گفتند که امروز نیز اتوبوس ها برای بانوان رایگان است.

مدیر امور بانوان و خانواده شهرداری کرمان گفت: از شهردار درخواست می کنم که شهردار این موضوع را یک روز دیگر تمدید کند.

گفتنی است: خبرنگار فت فتو از ساعت ۸ الی ۱۰ چندین بار و اتوبوس های گوناگون در مسیر اصلی شهر را بررسی کرد و هیچ یک از مسیرها برای بانوان رایگان نبود.

انتهای پیام




وعده شهرداری کرمان به بانوان، محقق نشد

منبع: ایـسنا
? وعده شهرداری کرمان به بانوان، محقق نشد