وعده ای که پس از ۷ سال عملی می شود/ احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، وعده ای است که در پایان عمر دولت یازدهم داده شد و در دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،قطعی پی در پی  برق و افت ولتاژ مداوم جریان برق مردم جازموریان را کلافه کرده است به […]

احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، وعده ای است که در پایان عمر دولت یازدهم داده شد و در دولت سیزدهم اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب،قطعی پی در پی  برق و افت ولتاژ مداوم جریان برق مردم جازموریان را کلافه کرده است به طوری که قطعی مکرر و روزانه  و همچنین افت ولتاژ به طور متوالی در طول روز مشکلات بسیاری را برای مردم این مناطق به وجود آورده است،متاسفانه در منطقه جازموریان اکثر روستا‌ها با افت ولتاژ مواجه هستند.

استاندار وقت دولت یازدهم وعده رفع افت ولتاژ برق منطقه جازموریان را داده بود،اما علیرغم پیگیریهای رسانه ای عمر دولت یازدهم و دوازدهم به پایان رسید و هیچگاه این وعده عملی نشد.

اما مطالبه مردمی برای عملی شدن این وعده هیچ گاه پایان نیافت و امام جمعه نیز بارها در رابطه با رفع افت ولتاژ برق منطقه در تریبون های نماز جمعه به مسئولان مربوطه این مشکل را گوشزد کرد.

به همین منظور روز گذشته جلسه ای  مبنی بر احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان با حضور پرورش فرماندار رودبارجنوب ،حجت الاسلام مهدوی راد بخشدار جازموریان ،مدیران ادارات و کارشناسان برق منطقه ای استان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

لازم بذکر است،با احداث این پست فوق توزيع برق در جازموریان مشکلات افت ولتاژ برق جازموریان حل خواهد شد.

انتهای پیام/پ




وعده ای که پس از ۷ سال عملی می شود/ احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان

منبع:آرمـان
? وعده ای که پس از ۷ سال عملی می شود/ احداث پست فوق توزيع برق جازموریان با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان