وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش معلم در شکل گیری شخصیت افراد انکارناپذیر است، گفت: وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ اصغر پارسا در مراسم جشن بزرگ‌داشت هفته مقام معلم […]

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نقش معلم در شکل گیری شخصیت افراد انکارناپذیر است، گفت: وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان؛ اصغر پارسا در مراسم جشن بزرگ‌داشت هفته مقام معلم شهرستان فهرج با اشاره به نقش و جایگاه رفیع معلم، گفت: معلم معیاری از کار جهادی است و جامعه باید قدردان این قشر عزیز و زحمت‌کش باشد.

وی افزود: در شکل دادن شخصیت یک فرد عوامل موثری نقش دارند که نقش معلم در این راستا انکارناپذیر است.

پارسا با بیان اینکه هیچ‌کس صالح‌تر از معلم‌ نیست اضافه کرد: معلمان جایگاه اجتماعی بزرگی دارند و نباید از داخل، خود را ضعیف و تحقیر کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: مفتخریم روز معلم به‌نام شهید مطهری است چرا که این شهید یک تحلیل‌گر و نه تنها فرزند زمان خود بلکه انسانی برای همه دوران‌ها بود.

وی با تأکید بر این‌که وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است بیان کرد: باید مثل شهید مطهری باشیم و جغرافیای سیاسی را بدانیم و نسبت به توان‌مندسازی خود متناسب با فناوری روز دنیا تلاش کنیم.

پارسا با بیان این‌که بایستی مانند شهید سلیمانی الگو و نمونه باشیم افزود: شهید سلیمانی مصداق عینی انسان تمام ساحتی بود و معلمان نیز باید در راستای تربیت انسان تمام ساحتی و در تراز جمهوری اسلامی ایران تلاش کنند.

انتهای خبر/ک




وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است

منبع:آرمـان
? وظیفه معلمان تقویت هویت ملی است