وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟

فت فتو/کرمان در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان در زمینه روند کاهشی تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا از اواخر هفته گذشته تا وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی بحث شد.  علی زینی‌وند امروز ۲۷ فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: در کشور افزایش اقبال واکسیناسیون داریم و در استان کرمان باید این اتفاق […]

فت فتو/کرمان در ستاد مدیریت کرونای استان کرمان در زمینه روند کاهشی تعداد بستری‌های مبتلا به کرونا از اواخر هفته گذشته تا وضعیت واکسیناسیون رانندگان تاکسی بحث شد. 

علی زینی‌وند امروز ۲۷ فروردین ماه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: در کشور افزایش اقبال واکسیناسیون داریم و در استان کرمان باید این اتفاق رخ دهد. 
وی بر لزوم رفع کامل نگرانی والدین دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در خصوص برگزاری مراسم‌های قدر دستورالعمل‌های بهداشتی حتما رعایت شود. 
رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان در کشور ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند که ۸ شهرستان آن متعلق به استان کرمان است. 
وی با ابراز تاسف از افزایش تعداد شهرستان های قرمز کرونایی استان کرمان، ادامه داد: شهرستان های کرمان، منوجان، ارزوئیه، رابر، سیرجان، زرند، کوهبنان و راور در وضعیت قرمز و شهرستان های رفسنجان، بافت، جیرفت، قلعه گنج، بم و نرماشیر در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر لزوم پیگیری واکسیناسیون تاکسیرانان تاکید کرد و گفت: متاسفانه نسبت تعداد واکسیناسیون رانندگان تاکسی ها پایین تر از سایر رانندگان بخش های دیگر است لذا باید دستگاه های متولی اقدامات لازم برای رساندن آن به بالاتر از نرم کشوری انجام دهند. 
وی با بیان این مطلب که برمبنای رنگ بندی مراسمات شب های قدر برگزار می شود، تصریح کرد: نماز عید سعید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. 
حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی استاک کرمان نیز در این جلسه گفت: باوجود آنکه تعداد شهرهای قرمز افزایش یافته است اما تا اواسط هفته گذشته میزان بستری های استان ثابت رو به افزایشی بوده ولی از اواخر هفته گذشته روند کاهشی شده است. 
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۵۷ نفر در بیمارستان های استان بستری‌اند که ابتلای ۵۷ آنها قطعی و ۴۹ نفر آنها در بخش ICU که ۲۴ نفر آنها تحت ونتیلاتور هستند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این مطلب که ۹۰ درصد جمعیت هدف استان نوبت اول واکسن کرونا تزریق کرده اند، اظهار کرد: باید مردم تزریق نوبت سوم کرونا را تزریق کنند و در حال حاضر حدود ۸۵۰ نفر دز سوم کرونا را دریافت کرده اند. 

انتهای پیام




وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟

منبع: ایـسنا
? وضعیت کرونای استان کرمان چگونه است؟