وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست

گروه استان‌ها – دبیر ستاد امر به معروف استان کرمان گفت: وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و […]

گروه استان‌ها – دبیر ستاد امر به معروف استان کرمان گفت: وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد.

علی شجاع حیدری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه امام علی (ع) می‌فرماید “انسان پرهیزکار دارای ویژگی‌های اخلاص در عمل و غنیمت شمردن فرصت است” اظهار داشت: اصل هشتم قانون اساسی در ارتباط با امر به معروف و نهی از منکر است و در قانون سه حوزه برای امر به معروف پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت به مردم یک حوزه امر به معروف است گفت: در قانون حوزه مردم نسبت به حاکمیت نیز پیش‌بینی شده است و در حقیقت مردم به‌عنوان ولی نعمتان دولت می‌توانند عملکرد سیستم دولتی را مورد انتقاد و ارزیابی داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه اراده اجرای قانون امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مردم نسبت به دولت در دولت آقای رئیسی وجود دارد، افزود: دهه اول محرم دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر است و حضرت امام حسین(ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه در قانون بدحجابی جرم محسوب می‌شود و مجازات دارد اما متاسفانه قانون اجرایی نمی‌شود، ادامه داد: عدم رعایت شئونات اسلامی در ادارات جرم محسوب شده و شاخص‌های رعایت حجاب و عفاف در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بررسی می‌شود.

شجاع حیدری با بیان اینکه وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست افزود: اختلاط زن و مرد در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.

مرحمت محمدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان کرمان در این جلسه با بیان اینکه تقویت ایمان و باورهای دینی یک اصل است اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر با باور قلبی مردم باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه الگوهای معرفی شده در جامعه بعضاً شایسته نیست و باید الگوهای اسلامی به جوانان و نوجوانان جامعه معرفی شود، گفت: اگر در زمینه معرفی الگوی خوب تلاش نکنیم جامعه با الگوگیری‌های اشتباه به سمت انحطاط و نابودی می‌رود.

عامل به معروف بودن شرط اول در تاثیرگذاری امر به معروف و نهی از منکر بودن است
اطیابی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای شنیدن نقدها حاضر شد/ حذف چند سکانس تعادل ارزشی فیلم را از بین برد

احمد علیرمضانی مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا نظام اسلامی را نابود کند، افزود: دشمن با ترویج بی‌عفتی و بدحجابی هم به‌دنبال پیش بردن اهداف خود است و حدود ۳۰۰ رسانه تصویری فارسی زبان علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

کوروش احمدیوسفی سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه ستاد عفاف و حجاب استانی با محوریت استانداری کرمان در ادارات و نهادها راه‌اندازی می‌شود و ابلاغ وزارت کشور است اظهار داشت: بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی بر رعایت شئونات اسلامی در دستور کار است.

انتهای پیام/۵۱۱/




وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست

منبع: تسنــیم
? وضعیت ورزش‌های همگانی صبحگاهی در پارک‌های شهر کرمان مناسب نیست