وضعیت میزبانی و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یک فوتبال/ اوضاع نامناسب تیم‌های جنوبی

وضعیت میزبانی ورزشگاه‌های نیمی از تیم‌های لیگ فوتبال یکی در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع این مسابقات مناسب نیست. به گزارش فت فتو، کمتر از ۲ هفته دیگر لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور ۱۸ تیم آغاز خواهد شد. در حالی که امروز (سه‌شنبه) قرعه‌کشی این رقابت‌ها صورت گرفت و تیم‌ها […]

وضعیت میزبانی ورزشگاه‌های نیمی از تیم‌های لیگ فوتبال یکی در فاصله کمتر از دو هفته مانده به شروع این مسابقات مناسب نیست.

به گزارش فت فتو، کمتر از ۲ هفته دیگر لیگ دسته اول فوتبال ایران با حضور ۱۸ تیم آغاز خواهد شد. در حالی که امروز (سه‌شنبه) قرعه‌کشی این رقابت‌ها صورت گرفت و تیم‌ها رقبای خود را در این رقابت‌ها شناختند. با این وجود هنوز هم بسیاری از تیم‌های لیگ یکی ورزشگاه مناسبی برای پذیرایی از مهمان‌های خود ندارند و تکلیف میزبانی آن‌ها مشخص نیست.

تیم مس شهر بابک به دلیل نداشتن هتل مجبور است در سیرجان از رقبای خود میزبانی کند و البته مشکلات ورزشگاه مس کرمان نیز تا حد زیادی حل شده است. تیم‌های سیرجانی مشکلی برای میزبانی ندارند اما ویستا و بادران در صورت ماندن در تهران و انتقال پیدا نکردن امتیازشان، نمی‌توانند در ورزشگاه غدیر پذیرای رقبای خود باشند. تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و خیبر خرم‌آباد مشکلی برای میزبانی در ورزشگاه‌های‌شان ندارند و نواقص را حل کرده‌اند و ورزشگاه شهید حاج بابایی همدان برای میزبانی بازی‌های شهرداری همدان مشکلاتی جزئی دارد.

دو تیم تازه سقوط کرده سایپا و ماشین سازی نیز برای میزبانی مشکلی ندارند و به راحتی می‌توانند در ورزشگاه‌های دستگردی تهران و یادگار امام تبریز میزبانی کنند. شرایط زمین چمن پارس جنوبی خوب نیست و چمن ورزشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم باید بهبود پیدا کند. ورزشگاه حافظیه شیراز آمادگی میزبانی بازی‌های قشقایی را ندارد و ورزشگاه تیم فوتبال رایکا بابل هم مشکل تهویه و چمن دارد و ورزشگاه هفت تیر مناسب بازی نیست.

همچنین شهرداری آستارا به دلیل نامنساب بودن و غیراستاندارد بودن ورزشگاهش باید در رشت بازی کند و تیم‌های اهوازی از جمله استقلال خوزستان نمی‌توانند به دلیل استاندارد نبودن تختی اهواز در این ورزشگاه میزبانی کنند. باید دید این تیم‌ها چه زمانی مشکلات خود را حل خواهند کرد و می‌توانند در شهر خود میزبانی کنند.

انتهای پیام




وضعیت میزبانی و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یک فوتبال/ اوضاع نامناسب تیم‌های جنوبی

منبع: ایــسنا
?وضعیت میزبانی و ورزشگاه‌های تیم‌های لیگ یک فوتبال/ اوضاع نامناسب تیم‌های جنوبی : اخبار استان کرمان – ورزشی