وضعیت زندان های استان مطلوب ارزیابی می شود/کاهش ۱۳درصدی ورودی به زندان کهنوج

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته با استفاده از ظرفیت روحانیون، سران طوایف، متنفذین، ریش سفیدان، صلح یاران شوراهای حل اختلاف و رضایت اولیای دم ،۲محکوم به قصاص، از اعدام رهایی یافته اند. به گزارش فت فتو؛ ابراهیم حمیدی نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به همراه جمعی […]

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی گفت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته با استفاده از ظرفیت روحانیون، سران طوایف، متنفذین، ریش سفیدان، صلح یاران شوراهای حل اختلاف و رضایت اولیای دم ،۲محکوم به قصاص، از اعدام رهایی یافته اند.

به گزارش فت فتو؛ ابراهیم حمیدی نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان به همراه جمعی از معاونین دادگستری، مدیرکل زندان های استان از زندان شهرستان کهنوج بازدید و در دیدار چهره به چهره با مددجویان این زندان از نزدیک به مشکلات قضایی آنان رسیدگی کرد.

 
رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از زندان کهنوج گفت: طی هفت ماهه ی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ورودی به زندان کهنوج ۱۳درصد کاهش یافته است.
 
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی اظهار داشت: خوشبختانه طی چند ماه گذشته با استفاده از ظرفیت روحانیون،سران طوایف،متنفذین،ریش سفیدان ،صلح یاران شوراهای حل اختلاف و رضایت اولیای دم ،۲محکوم به قصاص از اعدام رهایی یافته اند.
 
این مقام ارشد قضایی در استان کرمان اعلام کرد: ۵۰درصد زندانیان شهرستان کهنوج را جرائم مواد مخدر تشکیل می دهند و جرم سرقت با ۲۱درصد در جایگاه دوم قرار دارد.
 
وی بر ضرورت استفاده از مجازات های جایگزین حبس تاکید کرد و گفت: وضعیت زندان های استان مطلوب ارزیابی می شود.

انتهای پیام/ ک




وضعیت زندان های استان مطلوب ارزیابی می شود/کاهش ۱۳درصدی ورودی به زندان کهنوج

منبع:آرمـان
? وضعیت زندان های استان مطلوب ارزیابی می شود/کاهش ۱۳درصدی ورودی به زندان کهنوج