وضعیت تیم فوتبال مس کرمان در تعطیلات

شاگردان حسین‌خانی زودتر از دیگر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردند و آماده ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال خواهند بود. به گزارش فت فتو، تمرینات تیم فوتبال مس کرمان پس از تعطیلی یک هفته‌ای از ۱۲ آبان آغاز شد. حسین‌خانی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش زودتر از بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تمرینات تیمش […]

شاگردان حسین‌خانی زودتر از دیگر تیم‌ها تمرینات خود را آغاز کردند و آماده ادامه حضور در لیگ برتر فوتبال خواهند بود.

به گزارش فت فتو، تمرینات تیم فوتبال مس کرمان پس از تعطیلی یک هفته‌ای از ۱۲ آبان آغاز شد. حسین‌خانی برای ترمیم نقاط ضعف تیمش زودتر از بسیاری از تیم‌های لیگ برتری تمرینات تیمش را آغاز کرد. کرمانی‌ها در روند آماده‌سازی خود یک اردو در تهران برپا کردند تا بازی‌های دوستانه نیز برگزار کنند.

آن‌ها مقابل پرسپولیس و هوادار قرار گرفتند و توانستند پرسپولیس را با دو گل از پیش رو بردارند و در دیگر بازی مقابل هوادار به تساوی برسند. آن‌ها همچنین در کرمان مقابل مس نوین یک دیدار دوستانه برگزار کردند و در ادامه روند آماده سازی خود، به مصاف شهرداری بم خواهند رفت. این مسابقه قرار بود عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار شود که به دلیل بارندگی روز گذشته شهر کرمان به فردا موکول شد.

دیدار برابر شهرداری بم آخرین بازی تدارکاتی تیم مس کرمان پیش از شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر خواهد بود. شاگردان حسین خانی روز ۲۸ آذر با بازی برابر مس رفسنجان در کرمان کار خود را در لیگ برتر از سر می‌گیرند.

خبر دیگر از اردوگاه کرمانی‌ها اینکه حسن مرادی‌فر بازیکن تیم مس کرمان در اردوی این تیم مصدوم شد. مرادی‌فر از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و  دو تا سه هفته دور از میادین بازی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام




وضعیت تیم فوتبال مس کرمان در تعطیلات

منبع: ایـسنا
? وضعیت تیم فوتبال مس کرمان در تعطیلات