وصول مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان با ورود دیوان محاسبات

با پیگیری های دیوان محاسبات استان کرمان مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان بازپس گرفته شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از دیوان محاسبات مسعود کاشی اظهار داشت: با تلاش دیوان محاسبات استان کرمان مبلغ بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان از اداره کل مالیاتی […]

با پیگیری های دیوان محاسبات استان کرمان مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان بازپس گرفته شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از دیوان محاسبات مسعود کاشی اظهار داشت: با تلاش دیوان محاسبات استان کرمان مبلغ بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان از اداره کل مالیاتی استان وصول شد.

وی افزود: این مبلغ مربوط به مطالبات شرکت تولید نیروی برق، بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداختی به پیمانکاران و فروشندگان در سنوات گذشته بوده است که در نتیجه پیگیری های هیئت حسابرسی و پس از رسیدگی توسط ممیزین مالیاتی قطعی و به این شرکت بازگشت داده شد.

بر اساس این گزارش، همچنین مسعود کاشی مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان و هیئت حسابرسی مربوطه در سفر به شهرستان شهداد ضمن شرکت در جلسه شورای شهر، از پروژه آب رسانی این شهرستان بازدید کردند.

در این سفر که با دعوت و همراهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همراه بود، در خصوص وضعیت آب آشامیدنی شهرستان و چالش های پیش روی تامین آب پایدار و سالم بحث و تبادل نظر شد.

در این بازدید مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمان ضمن اشاره به اینکه دستگاه های متولی باید با تمام جدیت برای رفع مشکلات مردم در حوزه آب و هزینه کرد به موقع اعتبارات تلاش کنند، گفت: یکی از مسائلی که باید با جدیت دنبال شود فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت مردم برای رفع مشکل کم آبی شهرستان است که در این زمینه فرهنگ صحیح مصرف آب (پرهیز از اسراف و عدم استفاده از آب آشامیدنی برای آبیاری درختان و…) به مردم آموزش داده شده و برای شناسایی انشعابات غیر مجاز از اطلاعات شهروندان استفاده شود.

انتهای پیام




وصول مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان با ورود دیوان محاسبات

منبع: ایـسنا
? وصول مطالبات شرکت تولید نیروی برق کرمان با ورود دیوان محاسبات