وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

جیرفت – فت فتو – احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) در سفر به جنوب این استان با بالگرد از مناطق سیل زده شهرستان رودبار جنوب و نیز تالاب جازموریان بازدید کرد.  به گزارش فت فتو، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی، […]

جیرفت – فت فتو – احمد وحیدی وزیر کشور با همراهی رییس سازمان مدیریت بحران کشور و استاندار کرمان امروز (پنجشنبه) در سفر به جنوب این استان با بالگرد از مناطق سیل زده شهرستان رودبار جنوب و نیز تالاب جازموریان بازدید کرد. 

به گزارش فت فتو، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی، وزیر کشور را در سفر به جنوب کرمان همراهی می کردند. 

استاندار کرمان در جریان این بازدید گزارشی از وضعیت بخش جازموریان و تاثیری پذیری آن از سیلاب و جایگاه و اهمیت تالاب جازموریان ارائه داد. 

وزیر کشور و هیات همراه پس از بازدید هوایی از تالاب جازموریان در روستای پِنگ با مردم گفت‌وگو و مشکلات آنها را بررسی کرد. 
دکتر وحیدی همچنین در بازدید میدانی در این روستا از چند واحد مسکونی که در سیل اخیر دچار آبگرفتگی شده بودند، بازدید کرد و پای صحبت ساکنان آن نشست.

وزیر کشور به منظور بررسی مناطق سیل زده جنوب کرمان بعدازظهر پنجشنبه وارد فرودگاه جیرفت شد.

سیلاب طی روزهای گذشته سبب ایجاد خسارات زیادی در بخش های کشاورزی، مسکن، برق، راه، آب و دام شهرستان های قلعه گنج، منوجان و رودبارجنوب شد که بلافاصله رییس جمهور دستور رسیدگی فوری به این مناطق را صادر کرد.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور نیز روز گذشته (چهارشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وار استان کرمان شد و بصورت هوایی و زمینی مناطق سیلزده را مورد بررسی قرار داد.

وزیر کشور روز گذشته برای بررسی مناطق سیلزده هرمزگان وارد این استان شد و در ادامه بررسی های میدانی امروز وارد شهرستان جیرفت شد.




وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر کشور از تالاب جازموریان بازدید کرد