وزیر ورزش و جوانان وارد سیرجان شد

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان، لحظاتی پیش وارد فرودگاه سیرجان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در میان استقبال گرم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، […]

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در سفر به استان کرمان، لحظاتی پیش وارد فرودگاه سیرجان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم در میان استقبال گرم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، حسن‌پور نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، مسئولان محلی و ورزشکاران وارد فرودگاه سیرجان شد.

بازدید از مجموعه ورزشی امام علی (ع)، دیدار و گفت و گو با تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان اعزامی به مسابقات آسیایی، بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی، بازدید از آکادمی دو و میدانی باشگاه گل گهر سیرجان و دیدار و گفت‌وگو با تیم بسکتبال نظم آوران سیرجان برخی از برنامه های سجادی در سفر به سیرجان است.

وزیر ورزش و جوانان فردا پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ نیز به منظور بازدید از پروژه‌های ورزشی به سمت شهرستان شهربابک حرکت می‌کند.

سفر به شهرستان رفسنجان به منظور بازدید از مجموعه ورزشی مس و سپس شهرستان زرند از دیگر برنامه‌های وی در استان کرمان است.

وزیر ورزش و جوانان عصر روز پنج شنبه ۸ مهر ماه ۱۴۰۰ وارد کرمان می‌شود که تجدید میثاق با سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دیدار با مجمع سمن‌ها و دیدار با مدیران و پیشکسوتان ورزش استان و رونمایی از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از برنامه‌های مهم سجادی در شهر کرمان اعلام شده است.




وزیر ورزش و جوانان وارد سیرجان شد

منبع:بــرنا
?
وزیر ورزش و جوانان وارد سیرجان شد