وزیر ورزش: وجود ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث ساخت و ساز، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است؛ متأسفانه ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم. به گزارش فت فتو از سیرجان، سیدحمید سجادی امشب در حاشیه سفر به سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از […]


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در بحث ساخت و ساز، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است؛ متأسفانه ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم.

به گزارش فت فتو از سیرجان، سیدحمید سجادی امشب در حاشیه سفر به سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بهترین بهانه‌های سفر،  پیگیری نمایندگان استان کرمان است  و زمانی که در مجلس خدمت نمایندگان رسیدم، قول دادم اولین سفر رسمی استانی را به کرمان داشته باشم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مهمترین دلیل سفرم، حضور در جوار مزار شهید سلیمانی سردار دل‌ها و زیارت قبر ایشان و اینکه اذن کار را بگیریم و ان‌شاءالله این اتفاق می‌افتد.

سجادی با اشاره به اینکه بازدید از پروژه‌ها در سیرجان یکی از برنامه‌های سفر به این شهرستان است، افزود: بازدید از امکانات و پروژه‌هایی که در حال ساخت است و نیاز به تکمیل دارد و دیدار با سمن‌ها، پیشکسوتان، نماینده‌های ورزشکاران و باشگاه‌ها هم در دستور کار است و قرار است سفر ورزشی و جوانانی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با نمایندگان مجلس و در جریان قرارگرفتن آن‌چه مدنظر و پیشنهاد نمایندگان است تا شرح تکلیفی برای خودم نسبت به ادای دینی که نسبت به کرمان دارم، تنظیم کنم و برگردم با انرژی انجام وظیفه کنم، دیگر برنامه حضورم در این استان است.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در کشور تصریح کرد: در بحث ساخت و ساز، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار است؛ متأسفانه ۴ هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم و در بحث ساختارهای ورزشی؛ فدراسیون‌ها، پیاده‌کردن اساس‌نامه جدیدی که در چندماه گذشته در شورای نگهبان به تصویب رسیده و نیز انتخابات فدراسیون‌هاست.

سجادی ادامه داد: بعد از انتخابات فدراسیون‌ها، انتخابات کمیته المپیک که ۲۹ دی‌ماه است را داریم، یکی از اولویت‌های خیلی مهم، در بعد قهرمانی است که حدود ۱۱ ماه دیگر بازی‌های آسیایی در چین داریم و ۲ سال و ۸ ماه دیگر المپیک داریم که زمان کمی است.

وی خاطرنشان کرد: تکلیفی که هم مقام معظم رهبری، هم رئیس جمهور بارها تأکید کردند؛ بحث نشاط اجتماعی است که در سایه توسعه ورزش همگانی‌ به‌دست می‌آید؛ در کنار تمام تکالیف‌مان اهتمام ویژه به توسعه و ترویج ورزش همگانی داریم؛ چون علم ثابت کرده توسعه ورزش همگانی کاهش هزینه‌های درمانی را در پیش دارد؛ در کنار آن شادی، شعف، نشاط امید و …به جامعه تزریق می‌شود و بنده بارها گفتم این وزارتخانه می‌تواند موتور تولید عزت و امید باشد که عزت آن در قهرمانی و امید در سلامت و شادابی مردم است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ر





وزیر ورزش: وجود ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور

منبع:فــارس
? وزیر ورزش: وجود ۴ هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در کشور