وزیر ورزش در کرمان: رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدام‌های فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی سرمایه ارزشمندی است

گروه استان‌ها – وزیر ورزش گفت: اقدامات فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی ما که رضای رهبر انقلاب را به دنبال داشت جلوه‌هایی از توجه ورزشکاران ما به ارزش‌های فرهنگی، اعتقادی و اسلامی ما است. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان ، سیدحمید سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو […]

گروه استان‌ها – وزیر ورزش گفت: اقدامات فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی ما که رضای رهبر انقلاب را به دنبال داشت جلوه‌هایی از توجه ورزشکاران ما به ارزش‌های فرهنگی، اعتقادی و اسلامی ما است.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان ، سیدحمید سجادی در حاشیه مراسم رونمایی از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در کرمان با اشاره به نامگذاری کاروان پارالمپیک ایران در مسابقات توکیو به نام سردار دلها اظهار داشت: همه ما بارها شاهد بودیم که در کاروان‌های ورزشی ما که مدیران و مسئولان آنها از بچه‌های جبهه و جنگ هستند و روحیه دفاع مقدسی دارند، بهترین نتیجه‌ها رقم می‌خورد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی ارزشمند ورزشکاران ما در پارالمپیک و نتایج خوب به‌دست آمده در این رقابت‌ها بیان کرد: این نتایج و این اقدامات، سرمایه ارزشمند معنوی رضایت قلبی رهبر معظم انقلاب را به دنبال داشت که یک افتخار محسوب می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان نامگذاری این کاروان را به نام سردار دل‌ها را یک اقدام بزرگ فرهنگی در عرصه جهانی دانست و افزود: از رژه پرچمدار کاروان با حجاب کامل اسلامی گرفته تا اقدام ارزشمند ورزشکاران ما برای تقدیم مدال خود به شهدا و احترام به مادر محترم شهید بابایی همه جلوه‌هایی از توجه ورزشکاران ما به ارزش‌های فرهنگی، اعتقادی و اسلامی ما است.

وزیر ورزش: در مرام شهید سلیمانی “چپ و راست” معنا نداشت / حاج قاسم‌ به ایرانیان ‌از هر ‌طیف، تیپ و نگرشی احترام می‌گذاشت‌
وزیر ورزش از تمبر قهرمانان پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو رونمایی کرد + تصاویر
وزیر ورزش در رفسنجان: شفافیت قراردادها و بودجه باشگاه‌های ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان است

 

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب رضایت قلبی خود را از این اقدامات ابراز داشتند گفت: ما هم به سهم خودم پاسدار این ارزش‌ها، رخدادها و مدال‌های رنگارنگ کاروان جانبازان و معلولان ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو هستیم.

سجادی با اشاره به افتخار آفرینی کاروان ورزشی ایران در المپیک توکیو بیان کرد: ورزشکاران پارالمپیکی ما در یک شرایط خاص و متفاوت از دیگر ورزشکاران تمرین کرده و با عزم و اراده جدی توانمندی خود را افزایش می‌دهند که ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کمیته ملی المپیک در شرایط سخت کرونا زحمات زیادی را متحمل شد و با کسب مدال‌های رنگارنگ به نتیجه مطلوب رسید افزود: تا المپیک بعدی دو سال و هشت ماه بیشتر فرصت باقی نمانده که فرصت زیادی نیست و باید از آن برای حضور خوب ، بهره برد.

انتهای پیام/۵۱۱/ی




وزیر ورزش در کرمان: رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدام‌های فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی سرمایه ارزشمندی است

منبع:تسنــیم
? وزیر ورزش در کرمان: رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدام‌های فرهنگی ورزشکاران پارالمپیکی سرمایه ارزشمندی است