وزیر نیرو به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

کرمان – فت فتو – وزیر نیرو شبانگاه (دوشنبه) در سالروز میلاد سردار دلها با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو، علی اکبر محرابیان شبانگاه دوشنبه بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان با نثار […]

کرمان – فت فتو – وزیر نیرو شبانگاه (دوشنبه) در سالروز میلاد سردار دلها با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو، علی اکبر محرابیان شبانگاه دوشنبه بدو ورود به استان کرمان با حضور در گلزار شهدای کرمان با نثار گل و قرائت فاتحه با اهداف بلند امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد.

علی اکبر محرابیان که با هدف بازدید از نیروگاه‌های در حال ساخت “غدیر”، “پاسارگاد قشم” و نیروگاه بندرعباس به استان هرمزگان و جزیره قشم سفر کرده بود، بعد از ترک این استان از طریق راه های زمینی وارد کرمان شد و مورد استقبال معاون عمرانی استاندار قرار گرفت.

وزیر نیرو به منظور بازدید از نیروگاه های زرند و فولاد بوتیا، شهید سلیمانی در شهرستان زرند به کرمان سفر کرده است.

محرابیان بعد از این بازدیدها به منظور بازدید از طرح های نیروگاهی یزد راهی این استان می شود. 

معاون عمرانی استاندار کرمان و مدیران برق و آب منطقه ای و شرکتهای توزیع برق جنوب و شمال این استان نیز وزیر نیرو را در گلزار شهدای کرمان همراهی می کردند.




وزیر نیرو به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر نیرو به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد