وزیر فرهنگ لبنان: آزادی مردم این کشور مرهون زحمات شهید سلیمانی است

کرمان – فت فتو – وزیر فرهنگ لبنان گفت: آزادی امروز کشورم مرهون خدمات، زحمات و از خودگذشتگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و به تدبیر این شهید توانستیم طوری پیروز شویم که دشمن یارای ایستادگی در مرزهای ما را ندارد. به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد وسام المرتضی روز یکشنبه در بدو ورود […]

کرمان – فت فتو – وزیر فرهنگ لبنان گفت: آزادی امروز کشورم مرهون خدمات، زحمات و از خودگذشتگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و به تدبیر این شهید توانستیم طوری پیروز شویم که دشمن یارای ایستادگی در مرزهای ما را ندارد.

به گزارش خبرنگار فت فتو، محمد وسام المرتضی روز یکشنبه در بدو ورود به فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی شهر کرمان افزود: شهید سلیمانی با ظلم و تکفیر مبارزه کرد و راه مستقیم و روشنایی را رفت و به تمام انسانیت خدمت کرده است.

وی تاکید کرد: سپهبد شهید سلیمانی در راه دفاع از مظلوم قدم برداشت و در مقابل ظلم و ظالم ایستادگی کرد و مقام و منزلت ایمانی برای ما به جا گذاشت و راه حاج قاسم روشن ترین و بهترین راهی بود که رفت.

وزیر فرهنگ لبنان تصریح کرد: امروز جنگ حقیقی را در لبنان داریم و انتخابات سرنوشت‌سازی در این کشور در حال برگزاری است و دشمنان جنگ روانی برای گمراه کردن افکار عمومی مردم راه‌اندازی کردند و اینگونه مطرح می‌کنند، که حزب الله موجب این گرانی‌ها است و ارتباط با ایران را قطع کنید و در انتخابات به مقاومت رای ندهید.

وی با بیان اینکه دشمنان ما در فاز نظامی خیلی با ما جنگیدند، اما شکست خوردند اظهار داشت: آنها تلاش کردند تا جنگ مذهبی شیعه و سنی راه‌اندازی کنند بعد از آن هم تکفیر را به جان ما انداختند، اما باز هم شکست خوردند.

وسام المرتضی گفت: محاصره و فشار اقتصادی گلوله آخر دشمنان است و امروز معیشت مردم را هدف شلیک گلوله‌های خود قرار دادند و پایگاه حزب الله مهمترین نقطه قوت مقاومت است و تمام تلاش دشمن این است تا خط مقاومت را از بین ببرد اما اکثریت مردم در کنار ما هستند.

وی بیان کرد: ما سرزمینمان را در سال ۲۰۰ آزاد کردیم و در سال ۲۰۰۶ رژیم صهیونیستی وارد لبنان شد، تا طرح خاورمیانه بزرگ را اجرا کند اما به لطف خداوند و به حمایت او و به پشتیبانی سردار شهید سلیمانی توانستیم دشمن را شکست بدهیم.

وزیر فرهنگ لبنان تاکید کرد: دشمنان برای انتقام‌گیری از ما دشمن وحشی تکفیری را به جان‌مان انداختند که جنایت‌های بزرگی انجام داد، اما باز هم ما با لطف خدا و همت حاج قاسم توانستیم بر این دشمن وحشی پیروز شویم و افرادی را که تکفیری‌ها حمایت می‌کردند شکست بدهیم.

وی تصریح کرد: امروز به نمایندگی از امت و جبهه مقاومت لبنان در کرمان حضور دارم و به‌ عنوان وزیر دولت لبنان در اینجا هستم تا اعلام کنم از جانفشانی‌ها و رهبری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر و ثبات خودمان را در ادامه راه حاج قاسم اعلام می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز گفت: امیدواریم دستاورد سفر وزیر فرهنگ کشور لبنان به استان کرمان برکات معنوی خوبی برای مردم هر ۲ کشور همراه باشد.

رحمان جلالی ضمن خوش‌آمد گویی به وزیر فرهنگ لبنان افزود: کرمان شهر سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است و وجه مشترک لبنان و کرمان مقاومت محسوب می شود.

وزیر فرهنگ لبنان صبح امروز یکشنبه از طریق فرودگاه آیت الله هاشمی رفسنجانی با استقبال جمعی از مسئولان استانی وارد کرمان شد. 

وسام المرتضی بدو رورد به کرمان مورد استقبال جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدای شهر کرمان، دیدار با استاندار، بازدید از باغ شاهزاده، موزه دفاع مقدس و مجموعه آثار خوشنویسی استاد مودب از جمله برنامه های محمد وسام المرتضی در این سفر یک روزه به کرمان است.




وزیر فرهنگ لبنان: آزادی مردم این کشور مرهون زحمات شهید سلیمانی است

منبع: ایرنـا
? وزیر فرهنگ لبنان: آزادی مردم این کشور مرهون زحمات شهید سلیمانی است