وزیر صمت از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید کرد

جیرفت – فت فتو – وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (جمعه) در پایان سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح پایانه صادراتی این منطقه بازدید کرد. به گزارش فت فتو، سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت(صمت) امروز جمعه از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان با تولید سالانه ۶۷ هزار و ۲۰۰ و […]

جیرفت – فت فتو – وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (جمعه) در پایان سفر یکروزه خود به جنوب کرمان از طرح پایانه صادراتی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فت فتو، سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت(صمت) امروز جمعه از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان با تولید سالانه ۶۷ هزار و ۲۰۰ و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان روز جمعه در این بازدید، مجری طرح پایانه صادراتی این منطقه را شرکت گلشن آرای ارم معرفی و ظرفیت تولید سالانه این طرح را ۶۷ هزار و ۲۰۰ تن اعلام کرد.

مسلم مروجی افزود: پایانه صادراتی جنوب کرمان ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای ۱۷۰ نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

وی میزان سرمایه گذاری طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان را یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعلام و بسته بندی انواع محصولات کشاورزی را خروجی این طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه پایانه صادراتی جنوب کرمان سال ۱۳۹۳ مجوز فعالیت دریافت کرده است گفت: وضعیت تسهیلات ارزی این طرح یک و چهار میلیارد میلیون دلار است.

وزیر صمت صبح امروز به منظور سفر به جنوب کرمان و بازدید از چند پروژه در این منطقه، وارد این استان شد و بدو ورود مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.  
پایان بخش سفر وزیر صمت به جنوب کرمان در شهرستان جیرفت بازدید از پایانه صادراتی بود.

وزیر صمت لحظاتی قبل جنوب کرمان را به مقصد پایتخت ترک کرد.




وزیر صمت از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر صمت از طرح پایانه صادراتی جنوب کرمان بازدید کرد