وزیر جهاد کشاورزی: دولت عزم جدی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی دارد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به ضرورت سنددار کردن اراضی کشاورزی و ایجاد تحول در بخش کشاورزی، دولت عزم بالایی برای این مهم داد. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در چهارمین جشنواره ملی مرکبات جیرفت که توسط شرکت تعاونی کشت و صنعت […]

وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به ضرورت سنددار کردن اراضی کشاورزی و ایجاد تحول در بخش کشاورزی، دولت عزم بالایی برای این مهم داد.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز در چهارمین جشنواره ملی مرکبات جیرفت که توسط شرکت تعاونی کشت و صنعت جیرفت برگزار شد، با اشاره به اینکه کشاورزان برای پایداری تامین غذای مردم تلاش می‌کنند، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در بخش کشاورزی، اسناد بالادستی کشاورزی است.

وی با بیان اینکه باتوجه به ضرورت سنددار کردن اراضی کشاورزی و ایجاد تحول در بخش کشاورزی، دولت کنونی عزم بالایی برای این مهم داد و عزم دولت برای سنددار کردن اراضی کشاورزی است، افزود: ۴ درصد اسناد اراضی کشاورزی تا قبل از این دولت سنددار شده بودند و اکنون به ۱۱ درصد عملکرد رسیده‌ایم.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: طرح الگوی کشت محصولات کشاورزی، بیش از ۵۰ سال روی کاغذ بود و الان طرح الگوی کاشت را اجرایی خواهیم کرد.

برخورد وزارت جهاد کشاورزی با سوء استفاده در واردات نهاده دامی+ فیلم
وزیر جهاد کشاورزی: جوجه‌کُشی در چند وقت گذشته نداشته‌ایم

وی با بیان اینکه قیمت اجاره زمین پیاز برای سال آینده زراعی، بالا رفته که در واقع اعلام خطر است، گفت: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان و استاندار باید کمک کنیم تا الگوی کشت پیاز برای سال آینده، مدیریت شود.

ساداتی‌نژاد در ارتباط با توانمندی‌های شرکت کشت و صنعت جیرفت، تاکید کرد: شرکت کشت و صنعت جیرفت رسالت خدمات‌دهی به کشاورزان جنوب کرمان را به عهده دارد و مسئولیت اجتماعی خودش را انجام دهد.

وی با بیان اینکه شرکت کشت و صنعت جیرفت، به‌جای اجاره زمین، وارد فاز تولید در اراضی کشاورزی شود، گفت: این شرکت با ورود به صنایع تبدیلی، ارزش افزوده بالایی برای منطقه را ارمغان آورد.

انتهای پیام/۵۱۱/




وزیر جهاد کشاورزی: دولت عزم جدی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی دارد

منبع: تسنــیم
? وزیر جهاد کشاورزی: دولت عزم جدی برای سنددار کردن اراضی کشاورزی دارد