وزیر جدید جهاد کشاورزی به خسارات خشکیدگی خرمای کشاورزان توجه کند -شهرستان بم

نماینده بم در مجلس با اشاره به مشکلات خشکیدگی خرمای نخل داران خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی‌هایی ایجاد شده خسارات زیاد به کشاورزان و نخل داران وارد شده است. به گزارش خبرنگار پارلمانی فت فتو، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) در جلسه […]


نماینده بم در مجلس با اشاره به مشکلات خشکیدگی خرمای نخل داران خطاب به وزیر کشاورزی گفت: با توجه به خشکسالی‌هایی ایجاد شده خسارات زیاد به کشاورزان و نخل داران وارد شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فت فتو، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) در جلسه علنی مجلس در تذکری اظهار داشت: مجلس نشان داد که به اکثر وزرای پیشنهادی اعتماد کرده است، از این پس هیات دولت با تمام تلاش در جهت حل مشکلات مردم تلاش کند.

وی افزود: با توجه به خشکسالی هایی ایجاد شده خسارات زیاد به کشاورزان و نخل داران وارد شده است، بحث خشکیدگی خرما  آسیب زیادی به مردم وارد کرده است.

نماینده بم در مجلس تصریح کرد: از وزیر جهاد کشاورزی که رای خوبی هم از نمایندگان کسب کردند می‌خواهم یا خودشان در اولین سفرشان به حوزه انتخابیه اینجانب تشریف آورند یا تیمی را جهت برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام کنند چرا که مردم تحت فشار هستند، امیدواریم این حرف ما به گوش وزیر جهاد کشاورزی برسد.

انتهای پیام/





وزیر جدید جهاد کشاورزی به خسارات خشکیدگی خرمای کشاورزان توجه کند

منبع: فــارس
?وزیر جدید جهاد کشاورزی به خسارات خشکیدگی خرمای کشاورزان توجه کند :اخبار استان کرمان ورزشیشهرستان بم