وزیر بهداشت به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

کرمان – فت فتو – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارشنبه ) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد. به گزارش فت فتو، بهرام عین اللهی همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک […]

کرمان – فت فتو – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (چهارشنبه ) با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد.

به گزارش فت فتو، بهرام عین اللهی همچنین با اهدای گل و نثار فاتحه بر تربت پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حسین پورجعفری شهدای جبهه مقاومت، با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرد. 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابراز امیدواری کرد که مشکلات و مسائل موجود بویژه مشکلات مربوط به بیماری کرونا رفع شود و در این زمینه در مسیر شهید سلیمانی گام برداشته می شود.

استاندار، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای  اسلامی و جمعی از مسئولان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در گلزار شهدای شهر کرمان همراهی می کردند.

عین اللهی، عصر امروز در قالب سفری یک روزه وارد کرمان شد.

دکتر عین اللهی از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید پوررجعفری و بیمارستان افضلی پور کرمان بازدید کرد.

پایان بخش سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به این استان، برگزاری نشست با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است.




وزیر بهداشت به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد

منبع:ایرنـا
? وزیر بهداشت به مقام شامخ سپهبد شهید سلیمانی ادای احترام کرد