وزیر آموزش و پرورش یک واحد آموزشی را در کرمان افتتاح کرد

کرمان – فت فتو – مدرسه ۱۲ کلاس خیرساز راضیه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت یک هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش آغاز شد. به گزارش روز شنبه فت فتو، پروژه نخست، هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش ۱۲ کلاسه زنده یاد راضیه شورویی بود […]

کرمان – فت فتو – مدرسه ۱۲ کلاس خیرساز راضیه امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در کرمان به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ساخت یک هنرستان فنی حرفه‌ای و کاردانش آغاز شد.

به گزارش روز شنبه فت فتو، پروژه نخست، هنرستان فنی حرفه ای و کاردانش ۱۲ کلاسه زنده یاد راضیه شورویی بود که با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در روستای سعیدی کرمان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

این هنرستان  ۱۲ کلاسه در مساحت یک‌هزار و ۹۱۵ متر مربع و زیربنای فضای آموزش یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع احداث شده است و سالن چند منظوره با مساحت ۲۰۰ متر مربع و سه باب مغازه تجاری به متراژ ۱۹۶ متر مربع در این مجموعه ساخته خواهد شد.

هزینه‌های ساخت این هنرستان توسط خیرین تقبل شده و قرار شده تا اول مهر سال آینده تحویل آموزش و پرورش شهر کرمان شود. به گفته این خیر، هدف اصلی ساخت این هنرستان این است که دانش‌آموزان بی‌بضاعت و ‌حاشیه شهر کرمان از آن منتفع شوند.

همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز حضرت راضیه (س) با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان با حضور وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان و خیران در شهر کرمان افتتاح شد.
این مجتمع آموزشی ۲۴ کلاس دارد که در فاز اول آن ۱۲ کلاس با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید. فاز نخست این مجتمع با زیربنای هزار و ۳۰۷متر مربع و قریب به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.
وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به کرمان سفر کرده است.
شرکت در نشست تخصصی با روسای ادارات حقوقی، املاک و حضور در آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری سه جانبه بین وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مستند سازی املاک آموزش و پرورش و شرکت در جلسات کارگاهی از مهمترین برنامه های همایش روسای ادارات حقوقی، املاک و حمایت قضایی آموزش و پرورش استان های کشور در کرمان بود.




وزیر آموزش و پرورش یک واحد آموزشی را در کرمان افتتاح کرد

منبع: ایرنـا
? وزیر آموزش و پرورش یک واحد آموزشی را در کرمان افتتاح کرد