وزیر آموزش و پرورش: بسیاری از مشکلات نتیجه تقلید از الگوهای بیرونی است

کرمان– فت فتو– وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر از درون خودمان الگوسازی نکنیم اسیر می‌شویم تاکید کرد: لنگ زدن اقتصاد، آموزش و سایر بخش‌ها به دلیل تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی در این حوزه‌هاست.  به گزارش فت فتو، یوسف نوری روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی – هنری […]

کرمانفت فتو– وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر از درون خودمان الگوسازی نکنیم اسیر می‌شویم تاکید کرد: لنگ زدن اقتصاد، آموزش و سایر بخش‌ها به دلیل تقلید یا اقتباس از الگوهای بیرونی در این حوزه‌هاست. 

به گزارش فت فتو، یوسف نوری روز سه شنبه در آیین اختتامیه جشنواره کشوری فرهنگی – هنری علمدار در کرمان با بیان اینکه مدرسه حاج قاسم سلیمانی از هیچ الگوی بیرونی تبعیت نمی کند اظهار داشت: مکتب سردار دل ها از داشته ها و آموزه های خود ایشان است.

وی با بیان اینکه انسان با ولایت کامل می شود گفت: نخستین مدافع ولایت حضرت زهرا (س) است و حاج قاسم سلیمانی به عنوان شیعه پا جای پای ایشان گذاشته بود. 
وزیر آموزش و پرورش در ادامه با استقبال از پیشنهاد نذر خدمت فرهنگیان اظهارداشت: نظام تربیتی ما باید الگو داشته باشد و این الگو می تواند حاج قاسم سلیمانی باشد. 
نوری گروه بندی در برنامه درسی را یک اصل عنوان و تصریح کرد: دمیدن روح تعهد در کالبد انسان هنر است.
وی به برگزاری جشنواره فرهنگی – هنری علمدار نیز اشاره کرد و گفت: جهاد تعطیل نشده بلکه صورت آن تغییر کرده و گاهی به صورت جنگ نظامی و گاهی جنگ نرم است؛ این پیام جشنواره علمدار است.
وی ادامه داد: فاصله بین آنچه را که می گوییم و به آنچه عمل می کنیم در نظام آموزشی باید به حداقل ممکن برسد و این هنر معلمان است.

به گزارش فت فتو مراسم پایانی جشنواره کشوری علمدار ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی با معرفی برگزیدگان از سراسر کشور برگزار شد.

دبیرخانه این جشنواره در اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان مستقر است.




وزیر آموزش و پرورش: بسیاری از مشکلات نتیجه تقلید از الگوهای بیرونی است

منبع: ایرنـا
? وزیر آموزش و پرورش: بسیاری از مشکلات نتیجه تقلید از الگوهای بیرونی است