وزش باد و غبار پدیده غالب جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد به همراه غبار در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود. به گزارش فت فتو، سلاجقه گفت: برای امروز وزش باد به همراه غبار در برخی مناطق استان پیش بینی می شود. وی افزود تا روز چهارشنبه از شدت وزش باد کاسته […]

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد به همراه غبار در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش فت فتو، سلاجقه گفت: برای امروز وزش باد به همراه غبار در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود تا روز چهارشنبه از شدت وزش باد کاسته می‌شود و در روز‌های پایانی هفته وزش باد و طوفان و گردوخاک در استان روی می دهد.

به گفته سلاجقه کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی و افزایش غلظت گرد و غبار دور از انتظار نیست و روز پنج شنبه کاهش دما در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: شهر شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بود وصبح امروز لاله زار با دمای ۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ سانتیگراد اعلام کرد و می گوید: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.




وزش باد و غبار پدیده غالب جوی در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? وزش باد و غبار پدیده غالب جوی در کرمان