وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی رفسنجان کوتاهی کرده است

کرمان- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان رفسنجان از سوی وزارت بهداشت کوتاهی و قصور صورت گرفته است. به گزارش نذیر کرمان، حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از موقوفات هلال احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به […]

کرمان- رییس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در حوزه ارتقای زیرساخت های بهداشتی و درمانی شهرستان رفسنجان از سوی وزارت بهداشت کوتاهی و قصور صورت گرفته است.

به گزارش نذیر کرمان، حسین رمضانی زاده در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور از موقوفات هلال احمر در رفسنجان اظهار داشت: وزارت بهداشت به تکالیف و وظایف قانونی خود در شهرستان رفسنجان به خوبی عمل نکرده و عمده اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت از جمله ساخت بیمارستان و برخی مراکز درمانی با پیگیری خیرین و تعدادی از موقوفات صورت پذیرفته و ضرورت دارد توجهی بیش از گذشته توسط وزارت بهداشت در این خصوص انجام شود.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت: تلاش مسؤولین اجرایی و قضائی در سطح استان و شهرستان بر حفظ و احیا موقوفات و اجرای نیات واقفین در راستای خدمت رسانی به مردم شریف رفسنجان است.

وی ادامه داد: در این راستا موقوفات بزرگ هلال احمر در رفسنجان نیز جایگاه خاص و ویژه ای دارد و ضرورت دارد با همکاری و هماهنگی تمامی مسؤولین امر در راستای ارتقای وضع موجود در جهت ساخت، تجهیز و به روز رسانی مراکز پزشکی و درمانی پیگیری و اقدام فوری شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد: حال که با پیگیری و تلاش‌های مسؤولین هلال احمر طی سنوات گذشته موقوفات هلال احمر به مرحله کسب درآمد مناسب و سوددهی رسیده، ضرورت دارد مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و وزارت بهداشت در سطح کشور در اسرع وقت در راستای حفظ و احیا حقوق عامه و اجرای نیات واقفین و حفظ حقوق بیت المال و در نهایت بهبود فرآیند خدمات رسانی به مردم نجیب رفسنجان پیگیری و اقدام عاجل را جهت صدور و اخذ مجوزهای لازم در این راستا از جمله احداث و تکمیل مرکز جامع چشم پزشکی، مرکز توانبخشی و… اجرا کند.

گفتنی است بازدید مشترک رئیس دادگستری و دادستان رفسنجان همراه با حجت‌الاسلام والمسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، مدیرکل هلال احمر استان کرمان و سایر مسؤولین هلال احمر از ضبط پسته موقوفات هلال احمر در رفسنجان با هدف تبادل نظر در خصوص نظارت بر موقوفات و اجرای نیات واقفین علی الخصوص در حوزه بهداشت و سلامت و درمان در شهرستان رفسنجان برگزار شد.

کد خبر ۵۹۶۵۴۷۷




وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی رفسنجان کوتاهی کرده است

منبع: مــهر
? وزارت بهداشت در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی رفسنجان کوتاهی کرده است